כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מטורף וחסר תקדים"

תיעוד אווירי: כך חולצה שרה נתניהו מהמספרה

מבצע חילוץ של אישיות ציבורית כה בחירה לא נראה מעולם בישראל. מאות שוטרים הוזנקו אמש כדי לחלץ את אשת ראש הממשלה ממספרה בתל אביב בה שהתה במשך למעלה משלוש שעות מבלי יכולת לצאת | כך זה נראה בתיעוד מהאוויר | וגם, השרים שגינו בחריפות

תיעוד אווירי: כך חולצה שרה נתניהו מהמספרה
המחאה מול המספרה בת"א צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אחרי כשלוש וחצי שעות שבהן היתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו נצורה במספרה ברח' ה' באייר בכיכר המדינה - תל אביב, היא חולצה הודות לכוח משטרתי רב שהגיע למקום בעשרות ניידות, רובם שוטרי יס"מ שחצצו בינה לבין המפגינים.

בתיעוד אווירי שמתפרסם הלילה נראית שרה נתניהו יוצאת מהמספרה כשהיא מוקפת בטבעת הדוקה של שוטרים שמלווים אותה עד לרכב מאובטח וממשיכים ללוות את הרכב כמה שוטרים שמקיפים אותה לבל ייגש מי מהמפגינים אל הרכב, כשמאחור דוהרים גם פרשים על סוסים. מבצע חילוץ שכמותו לא נראה מעולם של אישיות ציבורית ברמה כה גבוהה.

עם חזרתה לביתה, פרסם ראש הממשלה תמונה שלו יחד עם רעייתו וכתב: "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע. האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

מוקדם יותר בשעות המצור, כתב נתניהו: "פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו".

גם שרים בממשלה גינו את המעשה. מוביל הרפורמה המשפטית, סגן ראש הממשלה שר המשפטים יריב לוין תקף ואמר: "המצור על רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו הוא מטורף וחסר תקדים. מי שחשב שהאנרכיה תיעצר בחסימות כבישים ובקפיצה על שולחנות בכנסת, גילה הערב שכשמאפשרים אלימות והפרות סדר זה לא נעצר בזה. הגיע הזמן להחיל את שלטון החוק על אלה שמדברים בשם שלטון החוק, אבל רומסים את החוק ואת זכויות הפרט של כל מי שלא חושב כמוהם".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר: "שלא נתבלבל, אין כאן סימטריה! מצד אחד ממשלה נבחרת שקיבלה מנדט ברור מהעם לקדם תיקון קריטי בדמוקרטיה הישראלית, ומנגד קבוצה אנרכיסטית שמסרבת לקבל את הכרעת העם ומוכנה לשרוף באלימות את המדינה והעם, ואופוזיציה מופקרת שמעודדת את האנרכיה ואז קוראת בצביעות ל"הידברות" כדי "להציל את המדינה".

תגובתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר היתה חריפה יותר: "חבורת אנרכיסטים פריבילגים שלא מצליחים להשלים עם הפסד צורב בבחירות ואיבוד השלטון, צרים על אשת ראש הממשלה ולעזאזל חופש התנועה. דמוקרטיה, עלאק. מגבה את המשטרה לפעול במהירות וככל הנדרש, כדי להגן על חייה". כתב.

צילום אווירי שרה נתניהו מספרה חילוץ דרמטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד