כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המצור על שרה נתניהו

השר נגד ראש הממשלה לשעבר: "שפל, בזוי, פושע ועבריין"

אחרי שעודד את ההפגנה מול שרה נתניהו בתל אביב וקרא מאידך לפזר אותה, השר עמיחי שיקלי מכנה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק "אדם בזוי, שפל, פושע ועבריין"

השר נגד ראש הממשלה לשעבר: "שפל, בזוי, פושע ועבריין"
אהוד ברק/עמיחי שיקלי צילום: תומר נויברג / אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק התייחס אמש (רביעי) בשעת המצור על אשת ראש הממשלה שרה נתניהו למחאה במקום וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "חברים, המטרה בכיכר המדינה הושגה. החזירות החמדנית של 'המשפחה' הוקעה. זו העת לפזר את המצור על המספרה. איננו רוצים חיכוך פיזי עם האשה המסוימת הזאת, גם אם יש לה חלק בכל הפלונטר שאנו בתוכו".

עוד הוסיף ברק וכתב: "לא ראוי. אפילו מזיק. יהיו לנו עוד הרבה מאבקים קשים. אבל בסוף ההפיכה המשטרית תיכשל אולי מהר יותר ממה שחשבנו. נתניהו יקופל או יופל. עיזבו היום את אשתו".

שר התפוצות עמיחי שיקלי זעם על הדברים ותקף: "הוא אדם בזוי, שפל, פושע ועבריין. הוא מהארכיטקטים של המחאה ואחד האנשים הכי מסוכנים במדינת ישראל".

יצוין כי גם סגן הרמטכ"ל וח"כ לשעבר יאיר גולן הגיע אמש להפגנה, פרסם סרטון שלו משם ושב לקרוא למרי אזרחי: "שרה הגיע להסתפר ותראו איזו הפתעה חיכתה לה... קדימה עד הסוף עם המרי האזרחי".

לפי הדיווח ב'ערוץ 14', "מפלגת הליכוד הגישה תלונה למשטרה נגד ח"כ לשעבר יאיר גולן, בגין הסתה לאלימות, פרסומי המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה במדינה - בעקבות קריאותיו וההשתתפות הערב במצור המופרע על אשת ראש הממשלה". לשון הדיווח.

 

אהוד ברק עמיחי שיקלי שרה נתניהו מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד