ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מטפלת נאשמת שבזזה את כל רכושה של קשישה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד מטפלת סיעודית אזרחית אוזבקיסטן, לאחר שבזזה את כל רכושה של קשישה בת 93 והתעללה בה

מטפלת נאשמת שבזזה את כל רכושה של קשישה
ידיים צילום: pixabay

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד שקנוזה זמולוב (45) מטפלת סיעודית אזרחית אוזבקיסטן, לאחר שבזזה את כל רכושה של קשישה בת 93 והתעללה בה. מכתב האישום שהגישה עו"ד אריאל גטניו עולה כי במשך כשנתיים וחצי שבהן עבדה זמולוב כמטפלת סיעודית של ב.ה., קשישה ילידת 1929, פעלה לבזוז את רכושה ולהפכה לחסרת כל, תוך פגיעה בנפשה ובבריאותה.

כך למשל, בשעה שהקשישה ישנה במיטתה, בשבע הזדמנויות שונות בלילות, בזזה זמולוב את רכושה של הקשישה ונטלה ממנה חפצים בעלי ערך כמו טלוויזיה, ריהוט, רדיאטורים, כלי ומכשירי מטבח, קריסטלים, רדיו, טלפון נייח, ספרים ואלבומי תמונות, כל בגדיה של המתלוננת ובכלל זה ונעליים, ארנק עם כסף מזומן ותעודות. בשל מצבה העגום של הקשישה, רכשו עבורה שכנותיה, וכן אחייניתה, מוצרים משלימים. שכנותיה אף רשמו את מספרי הטלפון שלהן על גבי פתק בדירה על-מנת שהקשישה תוכל להסתייע בהן בעת מצוקה.

כמו כן, אחיה של הקשישה שכר עבורה שירותי שמירה בלילות משעה 22:00 ועד שעה 3:30. באחד הלילות, לאחר השעה 3:30 במהלך שנתה של הקשישה, ומשסיים השומר את תפקידו, נטלה זמולוב את כל החפצים המוזכרים והעלימה את הפתק עם מספרי הטלפון של שכנותיה של הקשישה על מנת שלא תוכל להסתייע בהן.

בלילה אחר, בשל גניבת הדברים מדירתה, שכבה הקשישה לישון במיטתה בעודה אוחזת תיק עם חפציה האישיים קרוב לגופה. סמוך לאחר שנרדמה, נכנסה זמולוב לחדרה ונטלה ממנה את התיק, את השעון שענדה על פרק כף ידה, וכן ניתקה מהחשמל רדיאטור ששימש את הקשישה ונטלה אותו, כמו גם כרית שהייתה תחת רגליה, ושמיכה שהתכסתה בה. כמו כן, באותה הזדמנות, נטלה זמולוב מהדירה את ריהוט, תמונות וכן מגבות ומצעים בודדים שנותרו בארונות הדירה. למחרת הייתה דירתה של הקשישה מרוקנת כליל בשל מעשי הגניבה של זמולוב. הקשישה נותרה ללא כל חפץ או מלבוש, מלבד בגדים לגופה, ומבלי כל ציוד בסיסי וחיוני לניהול חיים. על רקע זה אושפזה הקשישה בבית החולים כשהיא סובלת מקוצר נשימה וחולשה, והיא עודנה מאושפזת כיום.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד