כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אישום: נהג ברשלנות והביא למותם של שלושה בני אדם

הפרקליטות הגישה לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד עומר שוויקי מירושלים, לאחר שנהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים שכתוצאה ממנה נהרגו שלושה אנשים ונפצעו אנשים נוספים

אישום: נהג ברשלנות והביא למותם של שלושה בני אדם
בית משפט צילום: FREEPIK

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד עומר שוויקי (28) מירושלים, לאחר שנהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים שכתוצאה ממנה נהרגו שלושה אנשים ונפצעו אנשים נוספים.

על פי כתב האישום שהגיש עו"ד אבי ביטון עולה כי ב 3.5.22 נהג שוויקי במשאית לכיוון קריית מלאכי. אותה שעה בנתיב נסיעתו עלה באש רכב וכתוצאה מכך, נוצר עומס תנועה כבד מאוד אשר גרם להאטת הרכבים. שיווקי אשר הגיע לאזור במהירות של 10 קמ"ש מעל המהירות המקסימלית המותרת, לא שם לב לעומס התנועה שלפניו, לא שמר מרחק מהרכב שלפניו ופגע עם חזית המשאית באחורי הרכב, תוך שבולם בלימת חירום ומסיט את המשאית לכיוון הנתיב הנגדי שמשמאלו.

הרכב בו פגעה המשאית, נדחף קדימה וימינה תוך שהוא מתנגש באחורי הרכב שלפניו שאף הוא סטה והתנגש ברכב שלפניו. המשאית בה נהג שוויקי, אשר כאמור סטתה לנתיב הנגדי, התנגשה עם רכב אשר הגיע ממולה. כתוצאה מההתנגשות נזרק הרכב לתעלת עפר והמשאית התהפכה על צידה תוך נפילתה על מספר רכבים שנסעו בנתיב הנגדי.

כתוצאה מהתאונה נהרגו שלושה אנשים ונפצעו שמונה נוספים (ביניהם גם הנאשם). בבקשת פסילת הרישיון עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד ביטון כי: " אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות כאמור בכתב האישום ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בהם כדי להעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה."

לשוויקי יוחסו עבירות של גרימת מוות ברשלנות (3 עבירות), נהיגה רשלנית וחבלה של ממש לאדם ורווח בין רכב לרכב (אי שמירת מרחק).

תאונת דרכים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד