ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"זה היה עליהום"

שרה מגיבה לראשונה: "הרגשתי שהם יהרגו אותי"

אשת ראש הממשלה פרסמה התייחסות ראשונה למצור שחוותה אמש בתל-אביב על ידי אלפי מפגינים: "אני שמעתי קולות, בצעקות, סוג של טרלול. זה הלך בהדרגה בכל השבועות והחודשים האחרונים"

שרה מגיבה לראשונה: "הרגשתי שהם יהרגו אותי"
נתניהו בראיון לערוץ 14 צילום: מתוך שידורי הערוץ

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, הגיבה הערב (חמישי) לראשונה למצור אמש עליה בתל אביב בעת שהסתפרה בכיכר המדינה, וסיפרה שחששה לחייה.

"מרגש לא קל, מאוד קשה. האמת שהיו רגעים שחשבתי על הדלת הזכוכית, ושמעתי אנשים שגם אמרו שכשראו את האלפים על המספרה הקטנה הזו, וחשבתי שברגע שהם פורצים את הדלת הזכוכית, אני מרגישה שהם פשוט יהרגו אותי", אמרה.

אשתו של ראש הממשלה המשיכה וסיפרה: "בהתחלה זה היה מאות, ואחר כך אלפים, עם המון אלימות. אני שמעתי בקולות, בצעקות, בהתלהמות, סוג של טירוף, טרלול. זה היה ממש עליהום. אחר כך אמרו שבן אדם שהיה חבר כנסת וסגן רמטכ"ל, יאיר גולן, אמר שם ש"צריך לגמור את המשימה" - ומה זה לגמור את המשימה? הוא בעצם קרא לרצח שלי".

"זה דבר הזוי, זה דבר מסוכן. זה הלך בהדרגה בגל השבועות והחודשים האחרונים, של המון קריאות לרצח של בעלי ראש הממשלה ושלי ושל הילדים. לפגוע בנו. המון אלימות מילולית של קריאות לרצח, שלא קיבלו שום מענה", התלוננה.

אמש, לאחר שחזרה בתום 3 שעות ותחת אבטחה כבדה, שרה התקבלה על ידי רה"מ שהזהיר מפני רצח: "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע. האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

שרה נתניהו בנימין נתניהו יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד