כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
7 נוסעים אושפזו

צלחות וכלי זכוכית עפו בטיסה שצנחה 1000 רגל

טיסת לופטהנזה מטקסס לגרמניה הופנתה לווירג'יניה לאחר שהמטוס נכנס למערבולת. שבעה אנשים אושפזו בבית חולים. "המטוס עלה לגובה, ואז נפלנו 1,000 רגל"

צלחות וכלי זכוכית עפו בטיסה שצנחה 1000 רגל
מטוס צילום: pixabay

טיסת לופטהנזה שטסה מטקסס לגרמניה הוסטה לשדה התעופה הבינלאומי בווירג'יניה ביום רביעי בערב בגלל סערה שהותירה כמה נוסעים פצועים, כך אמר דובר נמל התעופה. טיסת לופטהנזה 469, שהמריאה מאוסטין טקסס, חוותה "מערבולת משמעותית" ונחתה בשלום בדאלאס, אמר דובר רשות שדות התעופה מייקל כרוב. שבעה אנשים הועברו לבתי חולים, אמר.

סערה קצרה אך חמורה אירעה כ-90 דקות לאחר ההמראה והביאה לפציעות קלות של חלק מהנוסעים, כך נכתב בהצהרה מטעם חברת לופטהנזה.

"זו הייתה מה שנקרא מערבולת אוויר צלולה, שיכולה להתרחש ללא תופעות מזג אוויר קשות או אזהרה מוקדמת", נכתב בהודעה. "הנוסעים שנפגעו קיבלו טיפול ראשוני על הסיפון על ידי הדיילים שהוכשרו למקרים כאלה. מכיוון שבטיחותם ורווחתם של הנוסעים ואנשי הצוות הם בראש סדר העדיפויות בכל עת, צוות תא הטייס החליט לבצע נחיתה חלופית".

צוות מטוס איירבוס A330 דיווח שנתקל בסערה בגובה 37,000 רגל מעל טנסי, כך אמר מינהל התעופה הפדרלי לרשת CNN. הטיסה נחתה בשדה התעופה של דאלס בסביבות השעה 21:10, אמר דובר מנהל התעופה איאן גרגור.

סוזן צימרמן הייתה בין הנוסעים כשנתקלה בסערה הקשה ביום רביעי. צימרמן, מאוסטין טקסס סיפרה ל-CNN שהיא בדיוק סיימה לאכול כשהסערה קרתה. "במהלך ארוחת הערב, פתאום הייתה רוח, המטוס עלה לגובה ואז נפלנו 1,000 רגל", אמרה.

"זה היה כמו נפילה חופשית בלתי צפויה במשך חמש שניות מהחלק העליון של רכבת הרים, צלחות וכלי זכוכית עפו על התקרה, והארנק שלי מהרצפה עף מאחוריי לצד ימין"

היא ציינה שבשתי הזדמנויות המטוס הרגיש כאילו הוא נופל בפתאומיות והיא שמעה אנשים צועקים וזכוכית נשברת. "אני שמחה שכולנו בסדר. זה היה די מזעזע", אמרה צימרמן. "היה רגע של 'אוי אלוהים, האם אני הולכת לפגוש את הבת שלי'".

לאחר שהמטוס התייצב, היא אמרה כי פריטים מארוחת הערב היו זרוקים ברחבי המטוס כאילו היה קרב אוכל על הסיפון. צימרמן לא נפצעה, לדבריה, אך ראתה שאחרים נפצעו. לאחר נחיתת המטוס, חובשים עלו לטיסה וטיפלו בפצועים.

לצימרמן הוצע טיפול רפואי, אך היא אמרה שהיא בסדר, חברת התעופה הציעה לצימרמן שובר למלון והיא הוזמנה מחדש לטיסה חדשה שיצאה ביום חמישי, לדבריה.

לופטהנזה גרמניה טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד