ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
צפוי לעונש כבד

עובד הקונסוליה הישראלית בניו יורק הואשם בניסיון רצח

עובד קונסוליה ישראלית, בן 24 בניו יורק, מואשם בניסיון רצח לאחר שפגע באדם עם כד זכוכית ענק בניו יורק. הישראלי השתולל ב-26 בפברואר מחוץ לבר. הוא מואשם כי היכה גבר בן 42 שבע פעמים, ההתקפה הסתיימה רק כשהכד נשבר

משטרת ניו יורק
משטרת ניו יורק צילום: Yeshiva world news

עובד בקונסוליה הישראלית של ניו יורק הואשם בניסיון רצח לאחר שפגע באדם עם כד זכוכית ענק מחוץ למועדון לילה במנהטן. העובד בן 24, השתולל עם כד זכוכית לאחר קטטה בבר ב-26 בפברואר, ופגע בראשו של גבר בן 42.

אל הקורבן, ששמו לא פורסם, ניגש הישראלי החשוד בעודו עומד ברמזור וממתין לאור ירוק, עובד הקונסוליה שתפקידו לא נמסר, מואשם בכך שהיכה את קורבנו בעוצמה פעם אחת בראשו, מה שגרם לאדם ליפול על הרצפה בתקיפה שתוארה "ללא סיבה".

שוטרים הודיעו כי הישראלי נראה מכה את קורבנו עוד שש פעמים. התוקף עצר רק כאשר בקבוק הזכוכית התנפץ לאחר שהנחית את המכה השביעית. פרמדיקים הובילו את הקורבן לבית החולים, שם הוא טופל כשהוא עם דימום מוחי וחתכים רבים, כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי.

עובד הקונסוליה מואשם בשימוש באותו כד כדי לנפץ חלון רכב שחלף לידו רגע לפני תחילת האלימות נגד הגבר שעמד ברמזור. דובר משטרת ניו יורק, אמר שיש להם "תיק חזק" נגד עובד הקונסוליה, שנראה במצלמות האבטחה, זמן קצר לפני המכות.

לא ברור מה גרם לזעם האלים של הישראלי. הוא נצפה מחוץ לבית המשפט הפלילי במנהטן ביום שישי, כשהוא שוחרר בערבות של 25,000 דולר. הישראלי עומד בפני עונש מאסר של בין חמש ל-25 שנים מאחורי סורג ובריח אם יורשע באשמת ניסיון רצח.

נסיון רצח קונסוליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד