כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הילדים נהנים מזיו השכינה

ראש הישיבה ניחם את הרב פאלי בבית החולים

רגעים מרגשים ביום שישי בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, עת הגיע למקום הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת 'תפרח' מורו ורבו של האב השכול הרב אברהם נח בן יהודית פאלי, שיושב שבעה על שני בניו הקדושים לאחר שהתבשר כי שני בניו נרצחו

ראש הישיבה ניחם את הרב פאלי בבית החולים
הגר"א פילץ בביקור אצל הרב פאלי צילום: באדיבות המצלם

האב השכול הרב אברהם נח בן יהודית פאלי אביהם של הילדים אשר ויעקב פאלי הי"ד שמאושפז בבית החולים ויושב שבעה על ילדיו זכה ביום שישי לביקור ממורו ורבו הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת תפרח וחבר מועצת גדולי התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגאון רבי אביעזר פילץ שהגיע לבקרו חזר על דבריו בעצרת ברמות, שכזה אסון שמעורר עד דכדוכה של נפש 'תשב אנוש עד דכה' והוא בבחינת 'ותאמר' שובו בני אדם וגו', שהוא כעין נבואה שיש לנו לעורר את עם ישראל, ולא סתם נבחרה כזו משפחה עם כאלו הורים ושורשים חשובים, שזכו ששני הילדים יושבים ונהנים מזיו השכינה, ובירכו שיזכה להרבה נחת מתוך בריאות ושמחה מכל שאר הילדים. 

כזכור, הרב פאלי שמע ביום רביעי את מה שאירע כאשר הזיכרון שלו מאותם רגעים מחוק לחלוטין, פרץ בבכי ואמר "עוונתי גרמו לכך" ובירך ברוך דיין האמת וקרע קריעה וקיבל עליו דין שמים באהבה. הרב פאלי לא שאל מה עלה בגורלו של המחבל שרצח את שני ילדיו הקטנים.

בחסדי שמים הוסרה ההנשמה מר' אברהם נח והוא הועבר למחלקה רגילה מטיפול נמרץ, אך הציבור עדיין נקרא להתפלל לרפואתו השלמה להמשך השיקום שעתיד לעבור בקרוב. 

הרב אברהם נח פאלי הרב אביעזר פילץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד