כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השמחה כדרך חיים

"נפלאות מתגברות": חגיגות הפורים המסורתיות - נפתחו

ב"נפלאות מתגברות" ערכו 'משתה מתגברות' שהופק בצורה יוצאת דופן ומיוחדת במינה | היערכות לחגיגות הפורים השבוע ולמצוות היום בצורה המהודרת ביותר שניתן

"נפלאות מתגברות": חגיגות  הפורים המסורתיות - נפתחו
נפלאות מתגברות צילום: באדיבות המצלם

כולן באורות, כולן בשמחות!!!

איזה משתה היה פה!!!

ב"נפלאות מתגברות" לא מחכים לשמחה שתבוא, אלא מביאים אותה בפועל ממש! השבוע החלו באופן רשמי חגיגות הפורים שלנו, במשתה המתגברות המסורתי שנערך בכפר חב"ד.

באולם הפנסאים שעוצב בקפידה לקראת האירוע חיכתה למאות המשתתפות קבלת פנים מלכותית, ארוחה עשירה, שי אישי ואווירה שכולה שמחה פנימית כבר מהרגע הראשון. לאחר דברי ברכה מאת הגאון רבי מאיר אשכנזי שליט"א, רב כפר חב"ד, יצא האירוע לדרך.

"פותחין בדבר מלכות" - על המסך הוקרן סרט מרתק מהרבי שעסק בנושא השמחה כדרך חיים. בסיום הסרט קראו כולן יחד את פרקי התהילים של הרבי והרבנית.

ד"ר שרה זילברשטרום נשאה דברי ברכה והתמקדה ב"בחירה בשמחה" שעושה כל מתגברת, יום יום. נציגת המתגברות עטי פלדמן קישרה את נושא השייכות והשותפות לפרשיות המשכן הנקראות בימים אלה. אחריה עלתה אל הבמה סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר, שריגשה מאוד את הקהל בדבריה. "אני רואה זכות לבוא לכזה אירוע שבו נשים מכל המגזרים שחוות מצבי חיים מורכבים זוכות להיות יחד מתוך שמחה!"

נשיאת "נפלאות מתגברות" מירי שניאורסון דיברה על הרגעים הטרופים שעובר עמנו בימים אלה, ועל כך שדווקא בעזרת השמחה ואהבת חינם, יוצרים בנפלאות את החיבור והגישור שכה חסר.

אחרי הסעודה העשירה והמפוארת הגיעו "המנות העיקריות": המוסיקאית ציפי קולטניוק יצאה עם המשתתפות למסע בעולם הנגינה והשמחה, במופע ייחודי ששילב צלילים ותובנות. דמעות של שמחה ודמעות של געגוע התערבו זו בזו והחוויה הייתה מסעירה במיוחד.

לאחר התכנית נערכה שורת הגרלות משמחות על פרסים מפנקים ויקרי ערך שנתרמו על ידי שותפי וידידי "נפלאות מתגברות". מדהים היה לראות כיצד אפילו החלק הזה לווה כולו בהשגחה פרטית. אחת הזוכות שיתפה שלאחר פטירת בעלה היא חלמה להגיע לייעוד ולהעצמה אצל רחל בולטון אך לא יכלה להרשות לעצמה את התהליך - וממש במשתה היא זכתה ב... פגישה עם רחל בולטון!

ואז... הגיעה ההרקדה עם התקליטנית החסידית טייבי קרסיק. אישה אחת לא נותרה במקומה - כולן הצטרפו למעגלים הסוחפים, הניחו בצד את כל המחסומים והכאב ש"באים לבקר" בשגרה והתמסרו כולן לשמחה. נשים שלא עלה חיוך על פניהן במשך חודשים או אף שנים פיזזו בעליזות וקיימו למהדרין את מצוות "עד דלא ידע"!

האירוע הסתיים לפני פחות מ-48 שעות וכבר זורמות אלינו עשרות תגובות מרגשות ממתגברות המספרות שהן "באורות" - וכמובן שואלות מתי יהיה המפגש הבא....

הרצים יצאו

מסורת פורים כוללת לא רק משתה מפואר אלא גם משלוחי מנות שמגיעים למאות אלמנות ומחממים את לבן. השנה, כמו שאר הפעילויות שצומחות
במהירות אדירה, גם מבצע "משלוח שמח" גדל מאוד: לא פחות מ-450 מתגברות מקבלות בימים אלה משלוחים מושקעים, מלאים באהבה ובהפתעות מתוקות (בגשמיות וברוחניות) עם טאצ' אישי שנארז בקפידה ע"י הצוות שלנו.

הדרך המשובחת לתת מהלב.

פורים הוא היום שבו כל אחד מאתנו יכול לא סתם "לתת תרומה" אלא להעניק שמחה אמיתית! ה"מתנות לאביונים" שלכם יכול לשנות את המציאות עבור מאות המתגברות שמקבלות מאתנו משלוחי מנות, משתתפות באירועים ובמפגשים ויוצרות יחד שרשרת של אחווה ותמיכה. אנו קוראים לכם להיות שותפים.

נפלאות פורים כפר חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד