כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"החזקתי את ידיהם"

טרגדיה נוראה: שני ילדים חרדים נוספים מתו מפצעיהם

אסון קשה: משפחה חרדית, אבא וארבעת ילדיו מתו משריפה שפרצה בביתם בצפון מערב פיניקס. ביום רביעי האחרון האב ושני ילדיו מתו בזירת השריפה. אתמול דווח כי שני ילדים נוספים שהתאשפזו - מתו אמש מפצעיהם בבית החולים. שלושה מתוך ארבעת הילדים היו בעלי מוגבלויות

טרגדיה נוראה: שני ילדים חרדים נוספים מתו מפצעיהם
משפחת ברויאר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שני ילדים נוספים מתו מפציעות שנגרמו בשריפה שפרצה בביתם בצפון מערב פיניקס ביום רביעי האחרון, כך לפי הרשויות. גורמים במכבי האש הודיעו אתמול כי תמר בויאר בת ה-11 ושבח בויאר בן ה-9 נפטרו בבית חולים ביום שבת האחרון. הם מצטרפים לשני אחיהם, דב בויאר בן ה-7 ונחמן בויאר בן ה-8, שמתו מפציעות לאחר השריפה בשעת לילה מאוחרת ביום רביעי האחרון לאחר שפונו לבית חולים, האבא שמעון בויאר בן 52 מת בזירה.

שני הילדים האחרים פונו לבית החולים במצב אנוש. משטרת הפניקס מסרה כי שלושה מתוך ארבעת הילדים היו בעלי מוגבלויות. כוחות כיבוי שהגיעו לזירה מצאו את הבית אפוף בעשן והלהבות שמלאו את הבית פרצו מהחלונות. לאחר שהשתלטו על השריפה, הם גילו את שמעון וארבעה ילדים.

לוחמי האש וחוקרי שריפות לא מצאו אינדיקציה לכך שהשריפה הוצתה בכוונה. משטרת פיניקס חוקרת את האירוע.

"שמעון עשה כל מה שהוא יכל לילדים האלה, כל מה שהוא יכל לעשות הוא עשה, כל רגע הוא היה ממוקד בילדים שלו", אמר בן משפחה לתקשורת. "אין מילים, אין מילים, לכל אדם יש מה להציע לעולם", הוא ציין כי הילדים היו בעלי צרכים מיוחדים.

אחיו של שמעון, סטיב, כתב בחשבון שנפתח לתרומות למען הוצאות קבורה ולוויה: "בליל ה-1 במרץ 2023 איבדתי את אחי שמעון ואת שני הצעירים מבין ארבעת ילדיו, דב (7) ונחמן (8), בשריפה הרסנית בבית. בזמן שחילוץ הכיבוי הצליח להשאיר בחיים את שני הילדים הגדולים, תמר (11) ושבח (9), שניהם היו במצב אנוש ביותר והועברו לבית החולים בזמן שהרופאים עשו כל שביכולתם להציל את חייהם".

הוא סיפר על הרגעים הקשים: "בשבת אחר הצהריים, ה-5 במרץ, תחילה נשמה תמר ואחר כך שבח את נשימתם האחרונה כשהחזקתי את ידיהם בטיפול נמרץ מחלקת ילדים".

הלווית משפחת בויאר התקיימה ביום ראשון, בשעה 14:00 בבית העלמין בית ישראל בפיניקס אריזונה. יהי זכרם ברוך.

אריזונה שריפה ארה''ב טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד