ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

כתב אישום: הפעיל מטען חבלה בלב שכונת מגורים

הפרקליטות הגישה מרכז כתב אישום כנגד תושב ראמה, זאת לאחר שהפעיל מטען חבלה בלב שכונת מגורים בנתניה

כתב אישום: הפעיל מטען חבלה בלב שכונת מגורים
pixabay

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אמיר שוקיר (30) מכפר ראמה, זאת לאחר שהפעיל מטען חבלה בלב שכונת מגורים בנתניה. מכתב האישום שהגיש עורך הדין תומר שטינברג עולה כי שוקיר החליט להצמיד מטען חבלה לרכבו של המתלונן (55) ולגרום לפיצוצו.

לשם כך, בחודש ינואר האחרון שוקיר נסע יחד עם אדם נוסף לנתניה על מנת לאתר את רכבו של המתלונן. תחילה חיפשו באזור מגוריו ובהמשך בסביבת מקום עבודתו של המתלונן, אך לא הצליחו למצוא את הרכב. כעבור מספר ימים שוקיר נסע לנתניה שוב על מנת לאתר את רכבו של המתלונן, ומשמצא אותו באזור מקום עבודתו עצר בסמיכות אליו ויצא לרכוש דבר מה בקיוסק שבקרבת מקום.

כששב לרכבו הוציא את מטען החבלה, הצמיד אותו מתחת למושב הנוסע השמאלי האחורי ברכב ועזב את המקום. בחלוף כמה שעות המתלונן הגיע לרכבו יחד עם שני ילדיו הקטינים (בני 13 ו-15) והשלושה נסעו ברחבי העיר נתניה – תחילה עצרו בקניון "עיר ימים" ובהמשך הגיעו לביתם. במקביל, הנאשם נסע מביתו לכיוון העיר כרמיאל, שם פגש אדם אחר והשניים החליפו ביניהם את כלי הרכב. בסביבות השעה 22:30 שוקיר הגיע באמצעות הרכב החלופי לבניין מגוריו של המתלונן, הפעיל את מטען החבלה ועזב את המקום. כתוצאה מהפעלת המטען רכבו של המתלונן ורכב נוסף שחנה בסמוך התפוצצו ונשרפו, ונגרמו להם נזקים בשווי של למעלה ממיליון שקלים.   

במקביל הגיש עורך הדין שטינברג בקשה להארכת מעצרו של הנאשם במסגרתה טען בין היתר כך: "עוברי אורח רבים עברו בסמיכות לרכב, לרבות זמן קצר עובר לפיצוץ המטען. אך בנס לא הובילו מעשיו של המשיב לתוצאות קטלניות ולפגיעות קשות בגוף ונפש. מעשיו של המשיב מבטאים אפוא, מעבר למסוכנות ברורה ומופלגת כאמור, אף זלזול בוטה בחיי אדם וברכוש".

 

 

כתב אישום מטען חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד