כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בריאות טובה כבר לא סיפור יקר

מהפכה בקופת החולים: "זמני המתנה אפסיים"

לאומית שירותי בריאות מזמינה אותך לגלות עולם חדש של רפואה מנצחת, עם עשרות מרכזי רפואה מרווחים ומקצועיים, צוותי רפואה הטובים ביותר, נגישות הרפואה בצורה חסרת תקדים באמצעות יישומון אטרקטיבי ונינוח. זמינות גבוהה במיוחד וזמני המתנה אפסיים, דבר שלא ניתן למצוא באף מקום אחר

מהפכה בקופת החולים: "זמני המתנה אפסיים"
מערכת הבריאות צילום: פיקסביי

"העיקר הבריאות". זה איננו רק איחול אלא האתגר הראשון בחיים שלנו כבוגרים ובוודאי כהורים. האחריות והידיעה הבסיסית שהענקנו לילדים את הכל, היא ההשתדלות הטבעית והברורה מול אתגרי הבריאות למען היקרים לנו מכל.

וכך, הסודות הגדולים של מערכת בריאות טובה ושירותי בריאות מתקדמים ביותר, טמון כך נראה, בפרטים הקטנים המתבררים ברגע האמת – כגדולים ועוד איך. לא! אל תחפשו אותם סתם כך בחדר הרופא או במוקד זימון תורים, הם מסתתרים לרוב תחת השם הקצר והמעט פחות מוכר: שב"ן – שירותי בריאות נוספים.

קופות החולים מציעות לנו כבסיס השירות – חבילת 'שב"ן' שירותי בריאות נוספים, תחת כותרות שונות ושמות מרתקים, אך מאחוריהן מסתתר עולם מופלא של בריאות המשפיע על חיי כולנו. שם מסתתר עולם שלם של שירותי התפתחות הילד – נושא שמוכר כיום בכל בית ומשפחה, נושאים כמו שירותי פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק, תחומים שנחשבים ללא כל ספק – לבסיס הנצרך למען גדילתם והצלחתם של המתוקים שלנו, כבר מגיל אפס.

רוצים לשמוע עוד? לחצו כאן לפרטים נוספים>>>

חשבתם שבעולמות השב"ן הכל אחיד? אז חשבתם. קחו ליד דף ועט ופשוט תעשו את החשבון הפשוט אך המשמעותי עבורכם מאין כמוהו: כמה תשלמו ומה בדיוק תקבלו. לרוב התשלום גבוה יחסית, דבר המשפיע מאוד על חשבון הבנק החודשי שלכם. אי אפשר בלי זה – אך די קשה עם זה, עם הוצאה חודשית גבוהה יחסית כשסעיפי השירות לעיתים גם מעורפלים ולא ממש מצדיקים את המאמץ הזה.

לאומית שירותי בריאות, חלוצת החדשנות והמעוף בעולם הרפואה בישראל, החליטו לייצר מהפכה שקופה ובריאה גם בסעיף משמעותי זה: מהיום – הרבה יותר בריאות, בהרבה פחות כסף!

פחות כסף זה אומר לשלם את המינימום לכל ילד עבור מקסימום שירותי בריאות בסל מורחב, נגיש וזמין. וכך לדוגמה בתחום התפתחות הילד שהוא כאמור משמעותי להתפתחות התקינה של ילד: במקום לגלות חלילה את הצורך במעקב התפתחותי וטיפול תואם בשלב מאוחר חלילה כשהצורך הופך לבעיה, בתכנית החדשה של לאומית שירותי בריאות ניתן השירות המלא הזה הכולל 55 (!) טיפולי התפתחות הילד, ב-18 ₪ לחודש בלבד. זהו הסל הנרחב והמשמעותי ביותר, ובלאומית הוא גם הנגיש והמהיר ביותר. לא תור לעוד חצי שנה, לא ברבעון הבא, כאן ועכשיו כי זה פשוט מה שמגיע לך!

פחות כסף גם בתחום טיפולי הפיזיותרפיה והרפואה ההתפתחותית, תחום מורכב ורווי התמודדות המוכר לרבים כמורט עצבים בחודשי המתנה וטופסלוגיה אין קץ בהמתנה לאישור, גם כאן במהפכת לאומית שירותי בריאות היא מציע סל כולל של טיפולי פיזיותרפיה ב-21 ₪ בלבד.

פחות כסף גם בתחום הריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת, תחום שכל הורה שמכיר אותו מקרוב (וכמעט אין מי שלא...), מבין את הצורך הדחוף במערך מקצועי משמעותי כבסיס להתפתות הילד ולצמיחתו התקינה. גם כאן, במקום 'לעמעם' ולסרבל את התחום הנחשב למבוקש ביותר וככזה שגורר תורים ארוכים במרבית חברות הבריאות, בלאומית שינו את המשוואה גם בתחום הזה. כן, גם הוא נכלל בסל שירותי הרפואה ההתפתחותית במחיר בסיס וברמת זמינות ושירות שהפכו לסימן ההיכר של לאומית שירותי בריאות.

"הרבה יותר בריאות בהרבה פחות כסף" – ברגע האמת זה מה שחשוב לך. הידיעה שנתת למשפחה את הכל, הביטחון שברגע האמת הסל ששילמת עליו את מינימום המחיר – יעניק ליקירים לך את המקסימום הרפואי הנדרש, זו במילה אחת תמצית המהפכה של לאומית. מותג אחד שהפך את שירותי הבריאות לאישיים, פרטניים, והכי חשוב: משתלמים וכדאיים.

לאומית שירותי בריאות מזמינה אותך לגלות עולם חדש של רפואה מנצחת, עם עשרות מרכזי רפואה מרווחים ומקצועיים, צוותי רפואה הטובים ביותר, נגישות הרפואה בצורה חסרת תקדים באמצעות יישומון אטרקטיבי ונינוח. זמינות גבוהה במיוחד וזמני המתנה אפסיים, דבר שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. כי לאומית חושבת אחרת, חושבת בריא.

זה הרגע שלך לעשות צעד אחד חכם בקליק. כל המידע וכל הבריאות ממתינים לך במרחק נגיעה: לחצו כאן לפרטים נוספים>>>

לאומית שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד