כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חילקו משלוחי מנות

לקראת פורים: השוטרים ביקרו את הילדים בבית החולים

שוטרי מחוז ירושלים מצאו לעצמם מעט זמן פנוי בין משימותיהם הרבות, והגיעו אתמול לשמח את הילדים החולים בביה"ח שערי צדק | השוטרים חילקו לחולים משלוחי מנות והעלו חיוך על פניהם

לקראת פורים: השוטרים ביקרו את הילדים בבית החולים
השוטרים בבית החולים צילום: דוברות המשטרה

אתמול (ראשון), כשהם "חמושים" במשלוחי מנות, התייצבו שוטרי מערך החקירות והמודיעין של תחנת לב הבירה במרחב ציון יחד עם שוטרי יחידת המקומות הקדושים של מרחב דוד במחוז ירושלים בבית החולים שערי צדק בעיר, וחילקו לילדים המאושפזים משלוחי מנות והפתעות משמחות, שרו עמם את שירי החג והאמיצים ביניהם אף רקדו עם השוטרים.

בין משלוח אחד למשנהו, העלו השוטרים חיוך רחב על פניהם של החולים במחלקות השונות, בדגש על מחלקות הילדים, והביאו לחדרם את אווירת החג, ככל הניתן.

אחד ממובילי הפעילות הקהילתית, הוא קצין חקירות בתחנת לב הבירה מפקח יוסי רגב, שסיפר בהתרגשות: "משטרת מחוז ירושלים בראשות מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, שמה לה ליעד את הידוק הקשר עם הקהילה תוך שיח ומתן קשב בדגש לאוכלוסיות מוחלשות באשר הן, כחלק משגרת עבודת יחידות המחוז לאורך השנה ובמועדים בפרט".

"בין עשרות רבות של משלוחי מנות שחולקו אמש, מתיקותם הרבה של הילדים גברה על כל חולי עמו הם מתמודדים בימים אלו בו בעת שכלל עם ישראל יחגוג את פורים בתחפושות ובשמחה רבה. כל חיוך של ילד או בוגר שהצלחנו להעלות על פניו, שווה עבורנו השוטרים עולם ומלואו", הוסיף רגב.

משלוחי מנות ביקור חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד