כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ניסה לדקור עם כפית

נעצר לאחר שניסה לפתוח דלת חירום במטוס

גבר שהיה בטיסה בארה"ב נעצר לאחר שניסה לדקור דיילת בצוואר עם כפית מתכת שבורה שלוש פעמים. האיש ניסה לפתוח את דלת יציאת החירום במטוס, הדיילת נאבקה איתו והוא דקר אותה

נעצר לאחר שניסה לפתוח דלת חירום במטוס
יונייטד איירליינס צילום: Moshe Shai/FLASH90

גבר ממסצ'וסטס נעצר לאחר שניסה לדקור דיילת בצוואר עם כפית מתכת שבורה שלוש פעמים במהלך טיסה מלוס אנג'לס לבוסטון אתמול (שני), לאחר שניסה לפתוח דלת יציאת חירום במטוס.

פרנסיסקו סברו טורס, בן 33, נאשם בהפרעה לאנשי צוות הטיסה והדיילים באמצעות נשק מסוכן. טורס נעצר בנמל התעופה הבינלאומי של בוסטון ביום שני ויישאר במעצר עד לדיון שנקבע ליום חמישי הקרוב.

במהלך טיסת 'יונייטד איירליינס' מלוס אנג'לס לבוסטון, צוות הטיסה ראה נורת אזהרה שנדלקה לאחר שידית של דלת במטוס הוזזה, לאחר בדיקה דיילת ראתה את ידית הנעילה של הדלת שהוזזה ממצב הנעילה.

דיילת שראתה את טורס ליד הדלת הלכה לדבר עם טורס על הדלת. לפי בית המשפט, הדיילת הודיעה לאחר מכן לקברניט כי הם מאמינים שטורס מהווה איום על המטוס וכי הקפטן צריך להנחית את המטוס בהקדם האפשרי.

זמן קצר לאחר מכן טורס קם ממושבו, השמיע משהו לא ברור, ודחף את אחת הדיילות תוך שהוא מנסה לדקור את הדיילת עם כפית מתכת שבורה, והיכה את הדיילת באזור הצוואר שלוש פעמים. נוסעים במטוס הכניעו את טורס, והוא נלקח למעצר לאחר נחיתת המטוס.

טורס אמר לחוקרים שהוא שבר כפית בשירותים במטוס כדי להשתמש בו כנשק. הוא גם אמר בחקירה שהוא ניסה לפתוח את דלת החירום ו"עלה על הרעיון לקפוץ מהמטוס".

חברת יונייטד איירליינס מסרה כי היא אסרה על טורס לטוס בטיסות עתידיות בעקבות התקרית. "הודות לפעולה המהירה של הצוות והלקוחות שלנו, לקוח אחד נבלם לאחר שהיה לדאגה ביטחונית בטיסת יונייטד 2609 מלוס אנג'לס לבוסטון", נמסר בהצהרה של יונייטד.

הטיסה הצליחה לנחות בבטחה ולא דווח על פציעות. "יש לנו אפס סובלנות לכל סוג של אלימות בטיסות שלנו, והלקוח הזה לא יוכל לטוס יותר ביונייטד, אנו משתפים פעולה עם גורמי אכיפת החוק בחקירתם", נכתב בהודעה.

מטוס יונייטד איירליינס ארה''ב נסיון דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד