כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
החשש מערוץ 14

הצופים בורחים: זה הצעד הדרמטי של רשת 13

ברשת 13 מודאגים מדימום אחוזי הצפייה לטובת ערוץ 14 שמתחזק מאוד ומתכננים להחזיר את התוכנית הפוליטית המיתולוגית "משעל חם" בהגשת העיתונאי הוותיק ניסים משעל | כל הפרטים

הצופים בורחים: זה הצעד הדרמטי של רשת 13
העימות בין נתניהו למרדכי ב-99 צילום: מסך ערוץ 2

ברשת 13 מתכננים להחזיר התוכנית המיתולוגית "משעל חם" בהגשת העיתונאי הוותיק ניסים משעל. התוכנית שודרה בשנים בהן רשת הייתה אחת מהזכייניות של ערוץ 2. לפי הפרסום של דוד ורטהיים ב'וואלה', רשת 13 כבר הגישה הצעה כספית לצורך קידום ההפקה.

התוכנית "משעל חם" שהחלה את דרכה בשנות ה-90 נחשבת לאחת מתוכניות האקטואליה הפופולריות ששודרו, כשבאחד מהשיאים של התוכנית היא אירחה את העימות הטלוויזיוני בין בנימין נתניהו ליצחק מרדכי לפני בחירות 99. לפי פרשנים רבים הופעתו המבולבלת של נתניהו באותו עימות היוותה נדבך משמעותי בהפסד שלו לאהוד ברק בבחירות.

התוכנית של רשת 13 מגיעה על רקע המגמה המסתמנת בטבלאות המדרוג לפיה הצופים מעדיפים בימים אלו תוכניות שעוסקות באקטואליה על פני תוכניות בידור שונות, הרבה בגלל המצב הפוליטי המתוח בארץ. יצוין כי עלות ההפקה של תוכניות בידור יקרה משמעותית מהפקת תוכנית אקטואליה.

לאחרונה הפסידה רשת שני טאלנטים מרכזיים: שרון גל שעזב לערוץ 14 שם הוא מגיש את המהדורה המרכזית; ואילה חסון שעזבה לכאן 11 שם היא מגישה רצועת אקטואליה יומית בשעה שבע שזוכה לנתוני רייטינג נאים יחסית לערוץ.

ברשת 13 בחרו שלא להגיב לדברים.

ניסים משעל רשת 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד