כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לומדת לנשום מחדש"

האם השכולה מגיבה: "החיסול לא מנחם"

לאחר שהמחבל שרצח את בניה חוסל, האם השכולה אסתי יניב, אימם של הלל ויגל הי"ד, הגיבה לחיסול: "הוא לא משלים את החיסרון. אנחנו אבל מאוד שמחים שהוא חוסל והוא לא יזכה לתנאים מפנקים על חשבוננו"

האם השכולה מגיבה: "החיסול לא מנחם"
האחים יניב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

אסתי יניב, אימם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב הי"ד שנרצחו שבוע שעבר בפיגוע רצחני בכפר חווארה, הגיבה הערב (רביעי) לחיסול המחבל שרצח את הבנים אמש בג'נין על ידי כוחותינו.

"החיסול לא מנחם. הוא לא משלים את החיסרון. אנחנו אבל מאוד שמחים שהוא חוסל והוא לא יזכה לתנאים מפנקים על חשבוננו, כולנו משלמי מיסים", אמרה בראיון ל'כאן חדשות' כמה ימים לאחר שקמה מהשבעה.

היא הגיבה לפרסום כי המחבל שרצח את בניה שוחרר לפני מספר שנים מהכלא, לאחר שישב בו שנים בודדות בגלל תכנון פיגוע: "יש בי צער מאוד גדול על כל ילד מסכן בן 16 שמיד עוצרים אותו במעצר מנהלי, ואת המחבל שלנו שיחררו".

"עכשיו הוא מחוסל. חבל שלא משתמשים במעצרים מנהליים מספיק, ורק על היהודים להוטים לעשות מעצרים מנהליים. רוצים להרוג אותנו בכל מקום".

"אני לומדת לנשום מחדש, אני עוד לא מתמודדת. הכל מאוד טרי, מאוד כואב. עוד לא מתמודדים. עוד יש לנו חיים שלמים להתמודד". האם השכולה התייחסה גם לוויכוח סביב הרפורמה המשפטית: "אני אמרתי, לא מסתירה, אני בעד הרפורמה. אני מבינה את מי שדואג ממנה".

"אבל עדיין גם בגירוש מגוש קטיף -מה עשינו? חילקנו עגבניות שרי, עשינו שרשרת אנושית. ואני מבינה שהם (המפגינים) דואגים למדינה, אבל אי אפשא לשחק עם הצבא".

הלל מנחם יניב יגל יעקב יניב הכפר חווארה חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד