כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"כפותה על כסא חשמלי"

בכיר בהייטק נחקר בחשד לאיומים על ד"ר שרון אלרעי פרייס

בכיר בחברת הייטק נחקר במשטרה בחשד לאיומים, לשון הרע ופגיעה בפרטיותם של ד"ר שרון אלרעי פרייס ובניה | על פי החשד, הנאשם פעל באמצעות חשבון פיקטיבי - בו השתמש להפצת קללות ושקרים על פרייס | בעלה של פרייס הגיב: "הוא המציא שקר מלוכלך, כתב מאות אמירות שטנה מהנוראיות ביותר כלפי רעייתי. ניסה לפגוע בי, בעבודתי ובבני משפחתי"

בכיר בהייטק נחקר בחשד לאיומים על ד"ר שרון אלרעי פרייס
ד"ר מאיר פרייס צילום: מתוך טוויטר

בכיר בחברת הייטק נחקר אתמול במשטרה בחשד לאיומים, לשון הרע ופגיעה בפרטיות של ד"ר שרון אלרעי פרייס והילדים שלה, החשוד מכחיש את האשמות, כך פורסם בחדשות 12.

החשוד הפעיל יוזר פיקטיבי בשם Neo Cortex ובו פרסם מאות ציוצי שנאה נגד פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור. וכך כתב: "רוצחת המונים... פסולת אדם... צריכה לשבת בכלא על בגידה במדינה... שישדרו את התמונה שלה בלייב כשהיא כפותה על כסא חשמלי לאחר משפט פדרלי". חשד נוסף שעלה כנגד הנאשם בחקירה, היה כי הוא הוביל קמפיין שקרי שתפס תאוצה לפיו ילדיה הקטינים של פרייס לא התחסנו לקורונה. החשוד אף פרסם תמונות שלהם ברשת. מתברר שהוא גר באותה השכונה וילדיו אף לומדים עם ילדיה של ד"ר פרייס באותו בית הספר.

בעלה של שרון אלרעי פרייס, ד"ר מאיר פרייס, הגיב לפרסום: "האיש, שהמציא שקר מלוכלך, כתב מאות אמירות שטנה מהנוראיות ביותר כלפי רעייתי.
ניסה לפגוע בי, בעבודתי ובבני משפחתי. ניסה לפגוע בצורה מכוונת ומכוערת בבני הקטין, כשבנו לומד איתו באותה הכיתה והיה אורח אצלינו בבית. הוא נמצא כעת בחקירת משטרה. אני יכול להבטיח לו שזו רק ההתחלה".

שרון אלרעי פרייס קורונה איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד