כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לא עובר בשקט

על רקע הרייטינג: ערוץ ימני מתחרה לערוץ 14?

על רקע הזינוק באחוזי הצפייה של ערוץ 14, במשרד התקשורת שוקלים לאפשר פתיחה של ערוץ ימני מקביל שיתחרה בצופים. בערוץ 14 זועמים: "כמו שלפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח" | השר קרעי: "שוק חופשי ותחרותי. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות"

על רקע הרייטינג: ערוץ ימני מתחרה לערוץ 14?
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

השינויים בטלוויזיה מורגשים בשבועות האחרונים עם הזינוק המפתיע של ערוץ 14 באחוזי הצפייה. אלא שבמקביל, במשרד התקשורת שוקלים לפתוח ערוץ ימני מתחרה.

מגיש ערוץ 14 בועז גולן צייץ בטוויטר כי שר התקשורת שלמה קרעי שוקל לפתוח ערוץ ימני מתחרה, וזעם על כך: "מכל הדיבורים של השר קרעי על רפורמות, לא נשאר כלום. מה כן? הוא שוקד בימים אלה על הקמת ערוץ חדשות ימני שיתחרה בערוץ 14. פשוט מביך".

"פניתי לקרעי, שלא היסס לאשר את הדברים. כמו שלפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח", זעם המגיש גולן על שר התקשורת.

קרעי אישר את הדברים ופרסם בטוויטר הסבר: "ערוץ 14 עושה חיל ומוכיח שהימין מאס בשידורי התעמולה ורוצה ריבוי דעות. האם לא הגיע הזמן שגם לימניים תהיה את הזכות לזפזפ בשלט בין מגוון תכני איכות?", שאל.

"שוק חופשי ותחרותי. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה! זה רק יחזק את הימין בתקשורת!", הוסיף השר. לדבריו, "ה"אישור" שנתתי לדבריו על כך שאני "שוקד על הקמת ערוץ ימני שיתחרה בערוץ 14" הוא כדלהלן: "אני מתכוון להכניס תחרות לשוק. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה". שר התקשורת לא מקים ערוצים". חידד קרעי.

ערוץ 14 משרד התקשורת שלמה קרעי ערוץ חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד