כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מציע לדיקטטור לבטל"

עיתונאי "הארץ" תושאל בעקבות ציוץ נגד נתניהו

עיתונאי הארץ אורי משגב תושאל סמוך לביתו בידי המשטרה אחרי שצייץ כי הוא "מציע לדיקטטור לבטל את הנסיעה לברלין ברביעי". משגב סיפר כי שני שוטרים חיכו מתחת ביתו וערכו איתו תשאול כדי לברר האם מדובר היה באיום כלפי ראש הממשלה. "ההפחדות לא יעזרו"

עיתונאי "הארץ" תושאל בעקבות ציוץ נגד נתניהו
משטרה. אילוסטרציה צילום: Jamal Awad/Flash90

עיתונאי "הארץ" אורי משגב, שידוע בהתבטאויותיו הקשות נגד ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו - וביתר שאת מאז המאבק נגד הרפורמה המשפטית, תושאל מחוץ לביתו בידי שוטרים בעקבות ציוץ שהעלה אתמול שניתן היה להבינו כאיום כלפי ראש הממשלה.

"מקורבי יודעים שיש לי קשר ארוך, מורכב ורגשי עם ברלין. לכל הכיוונים. אפרט בהזדמנות אחרת. אני גם די מחובר שם. ואני באמת מציע לדיקטטור לבטל את הנסיעה לברלין ברביעי. לא כדאי. מילה שלי", צייץ משגב.

עיתונאי "הארץ" אורי משגב. צילום: פלאש90

הערב (מוצאי שבת) העלה משגב תמונה שלו יחד עם השוטרים שתישאלו אותו, וצייץ: "שני שוטרים חמודים חיכו לי מתחת לבית לתשאול על ציוץ בקשר למחאה המתוכננת בברלין. שב וממליץ לדיקטטור ורעייתו לא להגיע לשם עקב מחאה דמוקרטית שמחכה להם".

לפי דיווח של ג'וש בריינר, עמיתו של משגב לעיתון, משגב שאל את השוטרים מי שלח אותם אליו, ונענה בכך ש"המצב רגיש". עוד כתב בריינר כי זוהי "משטרת בן גביר", וכי "ההפחדות לא יעזרו".

אורי משגב בנימין נתניהו ברלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד