ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אישום: ירה מספר פעמים בחשיכה - ללא הבחנה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב שגב שלום, בין היתר לאחר שבמספר הזדמנויות נשא וירה מנשק לעבר החשיכה, מבלי לדעת מי נמצא מספר מטרים מולו

אישום: ירה מספר פעמים בחשיכה - ללא הבחנה
אקדח, אילוסטרציה צילום: Pixabay

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד היתאם אלגרגאוי (28) משגב שלום, בין היתר לאחר שבמספר הזדמנויות נשא וירה מנשק לעבר החשיכה, מבלי לדעת מי נמצא מספר מטרים מולו. 

מכתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני הר ציון עולה כי לכל הפחות בארבעה מועדים שונים נשא אלגרגאוי נשק מסוג M16, כאשר הגיע לאזור חולי או לדרכי עפר הכניס מחסנית לנשק, ירה בו ולאחר שירה פרק את הנשק. במקרה נוסף, נשא אלגרגאוי נשק מסוג "קלצ'ניקוב" בעודו נוהג יחד עם אדם נוסף. בשלב מסוים במהלך הנסיעה נטל אלגרגאוי את הנשק הוציא את הקנה מהחלון וירה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד רותם יוחנני – הר ציון כי "המשיב ביצע ירי חוזר ונשנה ברובי סער שונים, במספר הזדמנויות, כאשר חלק מהירי התבצע בצרורות ובאופן אופקי לעבר החשיכה, בדרכי עבר, מבלי שהמשיב יכול לדעת מי נמצא מספר מטרים מולו. הסרטונים כולם מצאו את דרכם לפלטפורמות חברתיות מפורסמות ונצפו על ידי קהל רחב. מעשיו של המשיב מלמדים על גישה לכלי נשק שונים ולסוגי תחמושת שונים, בלא רשות על פי דין, ובהיעדר המורא של המשיב לעשות בהם שימוש חוזר ונשנה."

לאלגרגאוי מיוחסות עבירות של נשיאת והובלת נשק, ירי מנשק חם ועבירות של החזקת סכין והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו לאחר ששוטרי סיור הבחינו בנאשם יושב בכיסא הנהג ברכב ומסתיר סכין בין רגליו וכאשר נשאל לשמו מסר שם אחר.

 

נשק ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד