ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"לא הספקתי להיפרד"

הרב פאלי עלה לקברי ילדיו הי"ד ופרץ בבכי

רגעים מרטיטים נרשמו בהר המנוחות לשם הגיע האב השכול הרב אברהם נח פאלי שיצא בפעם הראשונה מבית החולים והגיע לפקוד את קברי בניו במלאת השלושים. הרב פאלי פרץ בבכי "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם".

הרב פאלי עלה לקברי ילדיו הי"ד ופרץ בבכי
הרב פאלי בעלייה לקברי ילדיו צילום: באדיבות המצלם

בהר המנוחות בירושלים התקיימה היום (שני) בצהריים העלייה לקברים הטריים של האחים הקדושים אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד לבית משפחת פאלי שנרצחו על קידוש ה' בפיגוע הדריסה בערב שבת פרשת יתרו בתחנת האוטובוס בשכונת רמות. 

המעמד במלאת השלושים שולב עם הקמת המצבות על קבריהם, כשהנוסח המלא שנכתב על הקברים נחשף אמש ב'בחדרי חרדים'. למקום הגיע גם האב השכול הרב אברהם נח בן יהודית פאלי שבדיוק ביום השלושים עובר להמשך שיקום בבית החולים הדסה הר הצופים. 

הרב אברהם נח פאלי נשא דברים מרגשים ופרץ בבכי: "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם רוצה להגיד לכם תודה כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק, איזו שמחה הייתה לכם בלימוד איזו מתיקות איזו שמחת חיים שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם".

"הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".

כאמור, הרב פאלי שנפצע קשות בפיגוע והיה במשך תקופה מורדם ומונשם, הועבר היום להמשך טיפול במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, שם ימשיך בהחלמתו מהפציעה המורכבת ברגליו.

הרב פאלי, עבר מספר ניתוחים בעת שאושפז בהדסה עין כרם. הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ ולאחריה במחלקה הכירורגית. עם פרידתו מהצוות הרפואי בעין כרם, הודה להם על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי שמאפשר כעת להתחיל בדרך השיקומית. "יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים".

200 ספרי תהילים שהביא תושב ראש העין למקום

הרב אברהם נח פאלי אשר מנחם פאלי יעקב ישראל פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד