כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סערת חווארה

"חשד להסתה לטרור": הח"כ מ'עוצמה' זומן לחקירה בלהב 433

חבר הכנסת צביקה פוגל ממפלגת עוצמה יהודית, זומן לחקירה בלהב 433 בעקבות התבטאויותיו בתקופה האחרונה נגד הכפר חווארה אחרי שמהמקום יצא מחבל שרצח את שני האחים לבית משפחת יניב | פוגל אמר לאחר הפיגוע: "חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות"

"חשד להסתה לטרור": הח"כ מ'עוצמה' זומן לחקירה בלהב 433
להב 433 צילום: Yossi Aloni/Flash90

בחשד להסתה לטרור: חבר הכנסת צביקה פוגל זומן היום (שלישי) לחקירה בלהב 433 על התבטאויותיו נגד הכפר חווארה. 

מהמשטרה נמסר כי: "המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל בחשד לעבירה של הסתה לטרור. התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. חבר הכנסת פוגל זומן להתייצב היום לחקירה במשרדי היחידה".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב להזמנתו של ח"כ צביקה פוגל לחקירה ותקף: "ההתנכלות של היועצת המשפטית לממשלה לחברי עוצמה יהודית ולימין נמשכת. את העבריין אהוד אולמרט שקרא למרד בממשלה ולמלחמה ברחובות, את איימן עודה שעמד מאחורי השבחים שהרעיף על ארגון הטרור חיזבאללה, את יאיר גולן ואהוד ברק שהטיפו בגלוי למרי, ואת רון חולדאי שהסית וקרא לשפיכות דמים - היועמ"שית לא הורתה לחקור".

בן גביר הוסיף: "כך נראית יועמ"שית שבמקום לשרת את הממשלה הנבחרת, מנסה להצר את צעדיה ולהתנכל לה. זו לא "שומרת סף" - אלא גורמת הנוקטת במדיניות של איפה ואיפה, ופועלת בשירות האופוזיציה".

כזכור, ח"כ צביקה פוגל עורר סערה כשהתייחס למהומות בחווארה שנערכו בחודש שעבר, אחרי הפיגוע בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, והביע בהן תמיכה מוחלטת.

פוגל טען כי המהומות יוצרות הרתעה. "המעשה שעשו אתמול תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל", אמר הח"כ בריאיון לגלי ישראל.

ח"כ צביקה פוגל\\דוברות הכנסת

פוגל הוסיף: "אני רוצה להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. איך עושים את זה? מפסיקים עם המילה 'מידתיות'. מפסיקים עם חוסר הרצון לענישה קולקטיבית כי זה לא מתאים לכל מיני בתי משפט. אני מוריד את הכפפות".

לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

בעקבות הדברים, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן אישרו למשטרה לחקור את חבר הכנסת צביקה פוגל (עוצמה יהודית) בחשד להסתה לטרור. 

 

צביקה פוגל להב 433 חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד