כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הביכה את הנשיא

הדוברת לשעבר על ביידן: "הוא בד"כ מובטל בשעה 9 בבוקר"

ג'ן סאקי מי שהיתה דוברת הבית הלבן ניסתה להוציא טוב את הנשיא ביידן בתקשורת ולציין לטובה את נאומו בשעה 9 בבוקר, אך הביכה אותו כשאמרה שהוא בדרך כלל לא עושה כלום בתשע בבוקר"

הדוברת לשעבר על ביידן: "הוא בד"כ מובטל בשעה 9 בבוקר"
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

גולשים ברשתות החברתיות הביעו שילוב של זעזוע, זעם ושעשוע לאחר שמזכירת העיתונות לשעבר של הבית הלבן, ג'ן סאקי, מחאה כפיים לבוס לשעבר שלה, הנשיא ג'ו ביידן, על כך שהוא העניק נאום בשעה 9 בבוקר למרות שבדרך כלל הוא "לא עושה כלום" בתחילת שעות העבודה הרגילות.

"חשוב לציין, הנשיא ביידן לא עושה כלום בשעה 9 בבוקר, הוא ינשוף לילה", אמרה פסקי לרשת MSNBC. "העובדה שהוא עשה את זה ב-9 בבוקר בכל מקרה מדברת על כמה חיוני שהבית הלבן מכיר בכך שחשוב להשמיע את הדברים של הנשיא בחוץ".

סאקי התכוונה לנאום ביידן ביום שני בו התייחס לקריסת הבנק. בשיחה מהבית הלבן, אמר ביידן שמערכת הבנקאות האמריקאית נותרה בטוחה, ללקוחות תהיה גישה לכספם, ומשלמי המסים לא ישלמו כדי לבלום את הקריסה.

חלק מהגולשים לעגו על כך בעוד אחרים תקפו את הנשיא על כך שהוא לא עובד כשרוב האמריקנים כבר התחילו את יום העבודה שלהם. "חחח. הם משבחים אותו כי הוא הופיע בשעות העבודה הרגילות?", כתבה אביגיל מארון, מנהלת התקשורת של הסנאטור ג'וש האולי.

צ'אד גילמרטין, סגן דובר יו"ר בית הנבחרים , התייחס לדבריה של סאקי בטוויטר וכתב: "הנשיא לא עושה כלום בתשע בבוקר".

"נשיא ארצות הברית לא מתחיל לעבוד עד אחרי 9 בבוקר?! זה לא בסדר", כתבה אשת התקשורת בריז'יט גבריאל.

"תהי בטוחה, אמריקה", צייץ קולין רוג בלעג, בעלים של גוף תקשורת פוליטי. "ג'ן סאקי אמרה שביידן אף פעם לא עושה שום דבר ב-9 בבוקר, אז הנאום של 3 דקות הוא עניין גדול ומראה שהוא לוקח את הכישלונות בבנק ברצינות".

"ג'ן פסקי חושבת שהאמריקאים יכולים למצוא נחמה בעובדה שג'ו ביידן יכול לשאת נאום של 5 דקות בשעה 9 בבוקר", צייץ איש התקשורת קווין מקמהן. 

השחקן והקומיקאי טרנס וויליאמס פרסם סרטון תגובה ויראלי לדבריה של סאקי, והביע תמיהה על הרעיון שיש לשבח את ביידן על כך שעבד ב-9 בבוקר ביום שני שאינו חג. "סליחה" הוא צייץ. "העם האמריקני צריך להודות לג'ו ביידן על שהתעורר ועבד ב-9 בבוקר. הוא אמור לקום בבוקר לעבוד אצלנו, כך אני יודע שהוא לא מנהל את המדינה", המשיך. "אלוהים, אנחנו צריכים נשיא חדש".

חלק מהגולשים כינו את ביידן "עצלן", ושאלו אם הוא עובד, וציינו שאמריקאים רבים כבר התחילו את יום העבודה שלהם עד 9 בבוקר. אחד אחר כתב: "שכלי תקשורת יתחילו לכתוב כתבות על למה 17 שעות שינה בלילה הן סימן שאתה מנהיג חזק".

 

 

 

ג'ו ביידן ארה''ב הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד