כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההבטחה התקיימה

חיילים רוסים מתים נאכלו על ידי כלבים ברחובות אוקראינה

גנרל אוקראיני אמר לחיילים הרוסים שהם יישארו כדי 'להיות מזון לכלבים' בתחילת הפלישה של ולדימיר פוטין וזה בדיוק מה שקרה. חיילים רוסים מתים נאכלו על ידי כלבים ברחובות אוקראינה בעת שהפלישה נכשלה

חיילים רוסים מתים נאכלו על ידי כלבים ברחובות אוקראינה
אחד החיילים מושלך ברחוב צילום: באדיבות המצלם

לפני שנה עם תחילת הפלישה של רוסיה לאוקראינה הזהיר הגנרל האוקראיני האחראי על הגנת העיר מיקולאייב את כוחות הפולשים של ולדימיר פוטין כי הם "יהפכו לאוכל לכלבים". הוא אמר: "אנחנו נלחמים בהם יום ולילה, אנחנו לא נותנים להם לישון. הם קמים בבוקר מבולבלים, עייפים. המצב הפסיכולוגי שלהם פשוט שבור".

עד מהרה זה הפך למציאות כאשר הופיעו תיעודים של בעלי חיים משוטטים שחוגגות על גופות החיילים. "זה לא נעים להגיד את זה אבל הגופות שלהם הן מזון לכלבים משוטטים", אמר הגנרל האוקראיני דמיטרו מרצ'נקו ל'טיימס'. "לא נוכל לחלץ אותם בגלל האש הרוסית באזורים האלה". מרצ'נקו גם נשבע שאנשיו יהרגו עשרה רוסים על כל אזרח שנהרג בקרב על מיקולאייב.

הוא המשיך: "אנחנו יודעים מי האנשים האלה. יש לנו כמות עצומה של מודיעין, כולל הרבה מהשותפים האמריקאיים שלנו, יש לנו תמונות שבהן אנחנו יכולים לראות פנים, נגיע אליהם" הוא הוסיף. "לאותם פולשים שנקברים כעת ברוסיה יש מזל גדול".

בערוצי טלגרם רבים נראו כלבים משוטטים אוכלים גופות של חיילים רוסים, ואפילו חתולים חגגו על שרידי חיילי פוטין. 

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה כלבים חתולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד