כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

רכב חולף פגע לו בזרוע וזה הפיצוי הענק

רכב חולף פגע בזרועו של חייל שהילך לצד הכביש. במסגרת הסכם פשרה שהושג לאחרונה הוא יפוצה ביותר מ-400 אלף שקלים | הסיפור המלא

רכב חולף פגע לו בזרוע וזה הפיצוי הענק
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

חייל שנפגע מרכב חולף בעת שהיה בדרכו לבסיסו, יפוצה במאות אלפי שקלים. כך נקבע בהסכם פשרה שהושג לאחרונה בין באת כוחו של החייל, עו"ד ליטל ביבר חייקין, לבין חברת הביטוח שביטחה את הרכב הפוגע בביטוח חובה.

על פי התביעה, לפני כשלוש שנים, צעד החייל בשולי כביש צאלים, בסמוך לבאר שבע, בדרכו לבסיסו. רכב הסעות שירד לשולי הכביש, פגע בזרועו של חייל. נוסעות, שהיו ברכב הפוגע הזמינו אמבולנס, והחייל הובהל לבית החולים 'סורוקה'. בסורוקה אבחנו הרופאים כי החייל סובל משבר באמה השמאלית, וידו הושמה בסד גבס.

לדברי עו"ד ביבר חייקין, במהלך האשפוז בביה"ח, עבר החייל ניתוח תחת הרדמה כללית, לצורך שחזור וקיבוע פנימי של השבר על ידי פלטה וברגים. הוא שוחרר לביתו לאחר שלושה ימים, כשידו מקובעת בסד גבס ומתלה, עם הפניה לטיפולי פיזיותרפיה ומרשם למשככי כאבים.

לבקשת עו"ד ביבר חייקין, מינה בית המשפט מומחה מטעמו, בתחום האורתופדי, אשר בדק את החייל. המומחה קבע כי בשל מגבלת התנועה ממנה סובל החייל מעת התאונה, ובשל הצלקת שמעטרת את ידו בשל הניתוח שעבר – נותרה לו נכות לצמיתות.

לדברי עו"ד ביבר חייקין, לפני התאונה, שירת החייל כמכונאי, תפקיד הכרוך במאמץ פיזי ושהיה בו כדי לפתוח בפניו אפשרויות תעסוקה בעתיד, אולם לאחר התאונה הוא נאלץ לעבור לתפקיד פקידותי.

לאחרונה, הושג הסכם פשרה בין הצדדים, לפיו חברת הביטוח שביטחה את הרכב הפוגע בביטוח חובה, תפצה את התובע בסכום של כ-407 אלף שקלים. בית משפט השלום בבת ים אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

תאונת דרכים תביעת פיצויים תשלום פיצויים חייל נפצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד