כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
התוקפים דרשו כסף

שני נערים חרדים הותקפו על ידי כנופיה אלימה

שני נערים חרדים הותקפו על ידי כנופיה אלימה בקראון הייטס שדרשה מהם כסף, היכתה אותם ונמלטה מהמקום. התוקפים דרשו כסף מהקורבנות והמשיכו לתקוף אותם והותירו אחד עם אף מדמם

שני נערים חרדים הותקפו על ידי כנופיה אלימה
מתנדב ארגון השומרים קראון הייטס צילום: קראון הייטס שומרים

כנופיה של שישה בני נוער אנטישמיים תקפה ביום שני בלילה שני נערים חרדים בקראון הייטס ברוקלין. הקורבנות צעדו ברחוב קרול ושדרת אלבני כאשר ששת התוקפים עקבו אחריהם, הם לבשו קפוצ'ונים וכיסו את פניהם. התוקפים דרשו כסף מהקורבנות והמשיכו לתקוף אותם והותירו אחד עם אף מדמם.

עדי ראיה רבים הזעיקו את מתנדבי שומרים שהגיעו למקום תוך דקה. החשודים נמלטו בשדרות אלבני לכיוון איסטרן פארקווי, ועדי ראיה ראו אותם נכנסים לבניין דירות בסנט ג'ונס פלייס. מתנדבי שומרים הקיפו את הבניין, ומשטרת ניו יורק הוזעקה, אך הכנופייה האלימה לא נמצאה בבניין.

הם דרשו מהקורבנות לתת להם את מה שיש להם בכיסים. לאחר מכן הם נתנו לאחד מהם אגרוף בפניו וגרמו לו ליפול על הקרקע, כך מסרה המשטרה. לאחר מכן הותקף הקורבן השני, כשהבריונים דרשו ממנו לתת להם כסף. העבריינים גנבו את הטלפון של הקורבן, אבל זרקו אותו במהירות בחזרה לעברו כשראו שזה טלפון זול.

"קבוצת בני נוער זו תקפה שני בני נוער יהודים, והותירה אחד מהם עם אף מדמם", כתבו השומרים בחשבון הטוויטר יחד עם תיעוד של הכנופיה. "מתנדבי השומרים עקבו אחר העבריינים האלה כשהם נכנסו לבניין בצד הצפוני של איסטרן פארקווי. אנו עובדים עם המשטרה ומספקים להם מידע".

המתקפה הנוכחית היא האחרונה בסדרה של תקיפות על חרדים בקראון הייטס בחודשים האחרונים. משטרת ניו יורק ומתנדבי השומרים ממשיכים לחפש אחר העבריינים.

ארגון השומרים אנטישמיות בארה"ב ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד