ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
המתקפה נמשכת

ח"כית מהליכוד נגד אדלשטיין: "אין לי כבוד אליו, העיקר שאלקין החמיא לו"

לאחר שנעדר מההצבעה על חוק הנבצרות, ח"כ גוטליב תקפה את אדלשטיין: "הכיסא בכנסת, הוא לא הכיסא הפרטי שלנו". גוטליב הוסיפה: "חודשיים שלמים יש ח"כים, לרבות אדלשטיין, שלא טרחו אפילו פעם אחת להגיע לוועדת חוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה"

ח"כית מהליכוד נגד אדלשטיין: "אין לי כבוד אליו, העיקר שאלקין החמיא לו"
דיון בוועדת חוץ וביטחון צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה הבוקר (רביעי) בחריפות את ח"כ יולי אדלשטיין שנעדר השבוע בהצבעה על חוק הנבצרות. גוטליב כתבה בקבוצת הוואטסאפ של סיעת הליכוד: "חברים יקרים. רציתי להזכיר מושכלות יסוד. הכיסא בכנסת הוא לא הכיסא הפרטי שלנו. כולנו מחויבים לציבור שבחר בנו".

גוטליב הוסיפה: "חודשיים שלימים יש חברי כנסת, לרבות אדלשטיין, שלא טרחו אפילו פעם אחת להגיע לוועדת חוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה. אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין. ממני הוא לא יקבל חיזוק. גם לא מהבוחרים".

גוטליב המשיכה ותקפה: "עוד הגדיל אדלשטיין עשות כשאמר כי הוא לא מבטיח להצביע. בא לי לומר לו ׳בלי טובות די לנו ב-61 חברים׳ אבל אני אתאפק שלא כדרכי. העיקר שזאב אלקין החמיא לו. אני החכי״ת החדשה שלגמרי מבינה מאד במשחקי אגו, כזה כמו שמשחקים לי מול העיניים".

גוטליב היא לא הראשונה שתוקפת את אדלשטיין. יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ תקף אמש בריאיון ל'ערוץ 14' את הח"כ וטען: "כרגע, אי אפשר לספור את האצבע של יולי אדלשטיין כחלק מתומכי הרפורמה במערכת המשפט. כלומר - כרגע יש לקואליציה 63 חברי כנסת".

בנוסף, בעקבות היעדרותו של אדלשטיין מההצבעה תוך הפרת משמעת קואליציונית, יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד אופיר כץ הודיע לו כי לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במליאה במשך שלושה שבועות של עבודת כנסת.

יולי אדלשטיין טלי גוטליב הרפורמה המשפטית חוק הנבצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד