כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ממשיך להערים קשיים

מעוז יצביע במליאת הכנסת נגד עמדת הקואליציה

יו"ר נעם, אבי מעוז, ממשיך להערים קשיים על הקואליציה ומתכוון להצביע היום במליאת הכנסת בניגוד לעמדתה. מעוז שהתפטר לאחרונה מהממשלה, זועם על כך שהמו"מ מולו לא מתקדם

מעוז יצביע במליאת הכנסת נגד עמדת הקואליציה
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז ממשיך להערים קשיים, ומתכוון להצביע היום (רביעי) במליאת הכנסת בעד שתי הצעות חוק בניגוד לעמדת הממשלה והקואליציה.

שתי ההצעות הן: הצעת חוק החלת הריבונות הישראלית על בקעת הירדן ומועצה אזורית מגילות בצפון ים המלח שהגישה מפלגת ישראל ביתנו.

הצעת החוק הנוספת היא של ח"כ שרון ניר מישראל ביתנו, שתספק הגנה לאנשי כוחות הביטחון ואזרחים הפועלים ביהודה ושומרון מפני הליכים המתנהלים בבית הדין הפלילי הבינלאומי.

כזכור, מעוז שהתפטר לאחרונה מהממשלה, זועם על כך שהמו"מ שיאפשר את חזרתו לתפקיד לא מתקדם. השבוע איים מעוז בפתח ישיבת הסיעה כי, "אם עד לאישור התקציב בקריאה ראשונה - לא ימוצו המגעים לחזרתי לתפקיד סגן שר, אפרוש מהקואליציה".

כאמור, הקואליציה צפויה להצביע היום נגד הצעת החוק להחלת ריבונות בבקעת הירדן. את הצעת החוק הגישה מפלגת ישראל ביתנו.

ח"כ דן אילוז (הליכוד) הגיב להצעת החוק ותקף: "הצעת החוק שמקדם ח"כ ליברמן לא נועדה לקדם מטרה חשובה זו ועלולה אפילו לפגוע במהלכים המקודמים בימים אלו. במקום לנסות להטריל את המערכת אני מזמין את ליברמן להצטרף למהלכים שאנחנו מקדמים בשדולה כדי שבסוף נוכל להביא להחלת ריבונות בפועל ולא רק להצהרות ריקות".

 

אבי מעוז הקואליציה מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד