כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נפשי בשאלתי!

מעמד מרגש: אלפים בתפילת 'רינה של תורה' • צפו

כמדי שנה השתתפו אלפים במעמד סגולת מרן רבינו שר התורה זללה"ה, בבית מדרשו 'לדרמן' * זעקה ותפילה בדמעה, לעורר רחמים על מצפי הזיווג הממתינים לישועה * למעמד קדם סדר לימוד שלוש שעות מליאות ברציפות ע"י מאות לומדי רינה של תורה * נפשי בשאלתי!

מעמד מרגש: אלפים בתפילת 'רינה של תורה' • צפו
מעמד תפילה נשגב צילום: שוקי לרר

מעמד הישועה האדיר שהנהיג מרן שר התורה זצוק"ל למען מצפי הזיווג, התקיים בבית מדרשו 'לדרמן', בהשתתפות אלפים. 

טרם המעמד – שמפורסם בכך שרבים זכו להיוושע בזכותו - התכנסו מופלגי עמלי התורה מרשת הכוללים 'רינה של תורה', לסדר לימוד מופלא בו התייגעו הלומדים בעמל התורה של ג' שעות רצופות כאשר הורה זקן מרן רבינו שר התורה זצוק"ל לזכות לכח אורייתא לפדות וישועה.

עם התקרב עת הרצון, שעת חצות ליל הפורים המסוגלת להיפקד בדבר ישועה ורחמים, עלה המשפיע הנודע מרן הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א, לעורר ולהאיר נפשות ישראל, בדברים חוצבי להבות אש בגודל סגולת היום ובכוח התורה והתפילה ביום הקדוש, והפליג בשבח מעלת האי יומא לפעול ישועה ולשנות את הטבע ממש, ובפרט בשעה הזו אחר עסק התורה הקדושה, והחכם עיניו בראשו – לא להחמיץ עידנא דרעווא, ולנצל את גודל השעה!...

רטט עז עבר בציבור עת עבר לפני התיבה ראש הישיבה מרן הגר"ש שטינמן שליט"א שהחל בקריאת מזמורי התהילים בבכי וברגש, כשמיד אחריו ניגש כשליח הציבור ליבם של ישראל מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א לאותיות קר"ע שט"ן. ברגעים אלו נפרץ הסכר, ויהי המקום לחרדת אלוקים. האלפים שגדשו את ההיכל והעזרות, פתחו סגור ליבם בהשתפכות הנפש, ויצעק כל העם אשר במחנה ותעל שוועתם אל השמים כמנחה וכעולה, להפך גזר דין לטובה, ולבקוע את הים לאלפי מצפי ישועה הממתינים ומייחלים בכל לב ונפש לזכות להקים בית נאמן בישראל, ולהיפקד בדבר ישועה.

הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א עורר שוב בלבת אש על גודל שעת חצות ליל הפורים וזו העת לנצל ולזעוק עוד אל המלך, וניגש לפני התיבה ל'יהי רצון' שאחר התהילים וסדר הזכרת השמות.

לאחר המעמד עברו מאות מהקהל להתברך ולומר 'לחיים' על כוס של ברכה מכוס ישועות של ליבם של ישראל מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, ביניהם רבים שהגיעו להודות על הישועה שפקדה את ביתם בזכות התפילה דאשתקד.

השנה לראשונה הגו ברינה של תורה מיזם מיוחד של משמרות לימוד החל מליל פורים דפרזים ועד צאת פורים דשושן לימוד תורה ברציפות ללא הפסק לזכות כל תורמי רינה של תורה. לבקשת מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א התכנסו בביתו לומדי המשמרת למעמד חיתום מיוחד בעת נעילת שער עם סיום סעודת הפורים.

מרן שליט"א זעק את פסוקי קבלת עול מלכות שמיים כאשר הציבור כולו היה בחרדת אלוקים בתחושה כי 'תרעין פתיחין' ו'מה בקשתך כעת הזאת ותעש', המעמד הסתיים באמירת 'מי שברך' מיוחד על ידי מרן פוסק הדור שליט"א לזכות כל מצפי הישועה. להיוושע ולהיפקד ולבשר טוב בקרוב ובמהרה.

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד