כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יתחרט על כך"

גלנט מאיים אחרי הפיגוע במגידו: 'נכה באחראי'

שר הביטחון גלנט שביקר בגבול הצפון, איים כי ישראל תפגע במי שעומד מאחורי הפיגוע בצומת מגידו | "מי שאחראי לפיגוע, יתחרט על כך. נמצא את המקום והזמן המתאים ונכה בו", אמר גלנט

גלנט מאיים אחרי הפיגוע במגידו: 'נכה באחראי'
שר הביטחון בגבול הצפון צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר (חמישי) בגבול הצפון, על רקע הפיגוע במגידו בתחילת השבוע, שבוצע ע"י מחבל שחדר מלבנון עם אמצעי לחימה. "נכה במי שאחראי לפיגוע", אמר גלנט. בביקור נכחו הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין ומפקד עוצבת הגליל תת-אלוף שי קלפר.

השר גלנט קיים הערכת מצב מיוחדת בעקבות הפיגוע ועמד על התקדמות חקירת האירוע והערכות כוחות הביטחון בגזרה. שר הביטחון קיבל את הממצאים הראשוניים מחקירת הפיגוע, וכן הממצאים המודיעיניים להשלמת תמונת המצב. שר הביטחון הביע הערכה למאמצים המשותפים ולפעולתם המהירה של גופי הביטחון, שהביאה לחיסולו של המחבל ולמניעת פיגוע נוסף אותו תכנן להוציא לפועל.

אתמול הותר לפרסום כי מחבל שחצה מלבנון לשטח ישראל, הוא זה שהניח את מטען החבלה שהתפוצץ בצומת מגידו ביום שני וגרם לפציעתו הקשה של שרף אלדין, צעיר בן 21 מהכפר סאלם. במערכת הביטחון בודקים מי שלח את המחבל וכיצד חצה את הגבול הישראלי.

"חקירת האירוע עדיין נמשכת, ואנחנו נגיע לחקר מלא של פרטי האירוע. מדובר בפיגוע מורכב, אך בזכות היכולות המודיעיניות והמבצעיות של כוחות הביטחון אנחנו נדע מי עומד מאחוריו", אמר שר הביטחון. "בזכות פעולה משולבת, נחושה ומהירה של כוחות הביטחון, שבוצעה בשיתוף פעולה הדוק, המעגל נסגר במהירות והמחבל חוסל. בכך נמנע פיגוע נוסף עם פוטנציאל לנזק קשה"

שר הביטחון גלנט הוסיף: "אני רוצה לומר מכאן, בגבול הצפון, בצורה הברורה ביותר: מי שעשה את הפיגוע, יתחרט על כך. אנחנו נמצא את המקום המתאים, את הדרך המתאימה, ונכה במי שאחראי לפיגוע".

הפיגוע במגידו שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד