כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
טעמים של חירות

בהשגחת הבד"ץ: עוגיות שוקולד, קפה ונוגט כשרות לפסח

שואפים להוסיף טעם וחוויה לחג הפסח? לא מתפשרים על איכות וכשרות מהודרת? פרנקלס מעניקה לכם את כל הסיבות לחג פסח כשר, שמח ומפנק במיוחד

בהשגחת הבד"ץ: עוגיות שוקולד, קפה ונוגט כשרות לפסח
עוגיות פרנקלס צילום: מתוך אתר החברה/freepik

אין זה סוד שבחג הפסח כולנו מבקשים להוסיף טעם לחגיגה ולאירוח, מבלי לוותר על כשרות מהודרת והקפדה מקסימלית. בפרנקלס- החברה המובילה לייצור מאפים, חטיפים וקינוחים כשרים לפסח, מספקים לכולנו פתרונות מושלמים לפסח כשר, שמח וטעים.

סקירה קצרה של ליין המוצרים מגלה לנו מגוון עצום של מאפים מתוקים בשלל טעמים, תוספות ומילויים, לצד מאפים מלוחים פריכים וקראנצ'יים, קינוחים מפנקים וחטיפים משובחים.

וכמו בכל שנה, בפרנקלס לא מפסיקים להפתיע. לכל אורך הדרך משקיעים בחברה חשיבה רבה ופיתוחים חדשניים, על מנת להביא לעולם עוד מוצרים מושלמים, בטעמים עשירים, שמוסיפים חוויה לכל רגע ורגע בחג ובחול המועד.

משפחת האיכות מתרחבת

לליין האהוב והמוכר, מצטרפים עוד מבחר מוצרים חדשניים בכשרות המהודרת של בד''ץ העדה החרדית:

עוגיות 'ספלאש' בעלות מרקם אוורירי וקראנצ'י, בטעמי שוקולד, קפה ונוגט, לשדרוג חווית החג.

כמו כן, לסדרת מוצרי 'פינגרס'- עוגיות בסגנון ביסקוטי, הצטרף טעם נוסף להעצמת החגיגה- 'פינגרס צ'יפס', בטעם שוקולד צ'יפס.

שפע החידושים הצטרף לעוד מוצרים מפתיעים שיצאו לעולם בשנתיים האחרונות, כמו סדרת 'אקסטרא בונוס'- מארזים מתוקים ופריכים בטעמים, מצופים בשוקולד איכותי. לסדרה הצטרפו עוד 2 טעמים חדשים- אגוזים וקוקוס.

ואי אפשר שלא לציין את 'בייגלה מקלונאש'- מקלות מלוחים בטעם טבעי או בצל, שהתקבלו באהדה רבה ומשמשים לנשנוש או לשילוב פיקנטי בכל ארוחה.

מעטפת של יתרונות

מאחורי מוצרי פרנקלס עומדת חברה מובילה, שמורכבת מצוות רחב מקרב אנ''ש, בעלי יראת שמים רבה וידע נרחב בכל החומרות הנהוגות בחג הפסח. מפעל הייצור הממוקם באזור הדרום, מכיל מערך קפדני במיוחד, בסביבת ייצור כשרה למהדרין. תהליך הייצור נעשה בטכנולוגיות חדשניות ומוקפדות, תוך הידור מקסימלי בכל הנוגע לשמירה על סביבה נקייה ומהודרת.

טובי המומחים עמלים לכל אורך השנה על פיתוחים עדכניים, התואמים את ערכי המותג: כשרות מהודרת, טעמים מושלמים, מוצרים חדשניים ואקסטרה טעם וחוויה.

אין ספק שמוצרי פרנקלס הם הדרך האולטימטיבית להוסיף לכל הזדמנות טעם והנאה. לשולחן החג והמועד כמו לטיול משפחתי קסום. כי לכולנו מגיע ליהנות מחג פסח כשר, שמח וטעים!

לכל מוצרי פרנקלס לחצו כאן>>>

עוגיות כשרות לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד