כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התבטאות חריפה

ח"כית מהקואליציה: "חייהם של תושבי יו"ש - מופקרים תחת ממשלתנו"

ח"כ לימור סון הר-מלך הגיבה לפיגוע שהתרחש אחה"צ בחווארה ואמרה: "חייהם של תושבי יהודה ושומרון, בדגש על גזרת גב ההר וחווארה, ממשיכים להיות מופקרים - גם תחת ממשלתנו". היא הוסיפה: "אם המדיניות פה לא תשתנה ,הפיגוע הבא הוא עניין של זמן"

ח"כית מהקואליציה: "חייהם של תושבי יו"ש - מופקרים תחת ממשלתנו"
כוחות הביטחון בחווארה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ח"כ לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית) הגיבה בחריפות לפיגוע שהתרחש אחה"צ (ראשון) בחווארה בו נפצע גבר באורח קשה. לדבריה, "אלו אולי מילים חריפות, אך אין מנוס מלאמרם: חייהם של תושבי יהודה ושומרון, בדגש על גזרת גב ההר וחווארה, ממשיכים להיות מופקרים - גם תחת ממשלתנו הנוכחית".

הר-מלך הוסיפה: "אם המדיניות פה לא תשתנה בדחיפות ותאמץ קו תקיף ועוצמתי הרבה יותר, הפיגוע הבא הוא רק עניין של זמן. ואני שואלת את עצמי ואתכם: האם נוכל להגיד בלב שלם "ידינו לא שפכו את הדם הזה?!".

הח"כית הדגשה: "את הדברים הללו זעקתי מעל בימת הכנסת רק ביום שני האחרון, לאחר שלא בוצע שום שינוי במדיניות הביטחונית מאז הפיגוע המזעזע בחווארה. גם היום, אחרי הפיגוע הקשה הזה שהתרחש ממש באותו מקום, אני שבה וקוראת לשר הביטחון גלנט להתעשת ולהפסיק את הפעילות הכירורגית והמכילה".

לטענת הר-מלך: "הגיע הזמן למבצע מקיף ושורשי, שיכלול כיבוש של מוקדי הטרור בערים ובכפרים ואיסוף כלי הנשק עד לאחרון שבהם, גירוש משפחות מחבלים ונקיטת צעדים חריפים כנגד סביבתם התומכת. ככה, ורק ככה כשהיעד יהיה אפס אירועי טרור, נוכל להביא לשקט וביטחון לאזרחי ישראל".

עוצמה יהודית טרור יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד