כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בתום מארב לילי

בעיר החרדית: המסתננים הפלסטינים נלכדו לפנות בוקר

בסיומו של מארב שביצעו מתנדבי ארגון 'השומרים' במודיעין עילית, נלכדו שלושה פלסטינים שהסתננו לשכונת ברכפלד בעיר | השלושה הועברו לחקירת כוחות הביטחון

בעיר החרדית: המסתננים הפלסטינים נלכדו לפנות בוקר
מעצר המסתננים צילום: ארגון השומרים

מתנדבי ארגון 'השומרים' במודיעין עילית לכדו לפנות בוקר (ראשון) שלושה פלסטינים שהסתננו לעיר. בחודש האחרון, מציינים בארגון, נרשמו מספר מקרים של הסתננויות למודיעין עילית. לאחר תחקור ובדיקת מצלמות האבטחה, אותר המיקום בגדר הביטחון, שבו היו הפלסטינים חותכים בה וחוצים לתוך שכונת ברכפלד.

לאחר מספר לילות של מארב, פעלו הבוקר המתנדבים, למרות מזג האוויר הסוער. בסביבות השעה 4:00 זיהו התצפיתנים את החדירה ולאחר מרדף קצר נתפסו הפלסטינים בתוך השכונה. השלושה הועברו לידי צה"ל להמשך חקירה. לאחר מכן התברר כי אחד הפלסטינים הינו מסורב כניסה לישראל ע"י השב"כ.

"יש לציין שכל מקרה של הסתננות דרך הגדר הוא פוטנציאל למקרי גניבה ואף חלילה לאירועי טרור", נמסר מהארגון. "ברצוננו להודות לכוחות הביטחון ולשמירה העירונית על שיתוף הפעולה".

"התושבים לא יסכימו לא יסכמו לקבל מצב של כניסת מסתננים פלסטינים עם עבר פלילי ולאומני", אומר אחד המתנדבים שהיה מעורב בלכידת החשודים. "מתנדבי הארגון ימשיכו להיאבק בנושא. בעבר היו אירועים רבים של התפרצויות בעיר. כיום המספרים ירדו בזכות ההתנדבות של תושבי השכונה, שנותרים ערים בלילות על מנת להעניק ביטחון לשאר התושבים".

 

 

הסתננות מודיעין עילית השומרים מסתננים שוהים בלתי חוקיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד