כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התנגדות מתוך הקואליציה

דודי אמסלם ונוספים מ'הליכוד' נגד רוטמן - "לא הזמן להתקפל"

ההתנגדות לפשרה שהציג היום יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן מתרחבת ובאה דווקא מתוך שורות הליכוד. חברי הכנסת דודי אמסלם ומשה סעדה מצטרפים לטלי גוטליב שהיתה הראשונה להגיב ולאיים כי תחרים את דיוני הוועדה | ח"כ אמסלם מצהיר: "‏לא נתמוך בפארסה הזו, נקודה"

דודי אמסלם ונוספים מ'הליכוד' נגד רוטמן - "לא הזמן להתקפל"
דוד אמסלם במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התנגדות פומבית ראשונה לריכוך הרפורמה, ונגד פשרת חבר הכנסת שמחה רוטמן לרכך את שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים כפי שהציג מוקדם יותר היום.

חבר הכנסת דודי אמסלם מהקולות הבולטים בליכוד בעד הרפורמה תקף הערב (ראשון) את חבר הכנסת רוטמן: "שמחה ידידי, ‏זה לא הזמן להתקפל או לוותר״, כתב בציוץ בטוויטר, "לא בשביל זה ניצחנו בבחירות".

לדברי חבר הכנסת אמסלם, "הציבור שבחר בנו מצפה לשינוי מהותי", כשהוא מוסיף ומצהיר כי לא יתמוך בריכוך הרפורמה, "‏לא נתמוך בפארסה הזו, נקודה", כך אמסלם.

שמחה רוטמן היום בוועדת החוקה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

גם חבר ועדת החוקה, ח"כ משה סעדה מ'הליכוד' מתנגד לפשרות מרחיקות הלכת, "לא השתתפתי במשך חודשיים בדיונים הממושכים של ועדת חוקה, כדי לסיים עם מתווה שירוקן למעשה את הרפורמה מתוכן", אומר הערב סעדה ומצהיר, "אם היא אכן נכונה, אז ההצעה שפורסמה מנציחה את המצב הקיים ומונעת את התיקון לו ייחלנו במערכת המשפט".

משה סעדה ודודי אמסלם במליאה. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

לשניים מצטרפת גם חברת הכנסת טלי גוטליב, גם היא חברת ועדת החוקה שבראשות רוטמן שהתנגדה גם היא בקבוצת סיעת הליכוד בוואטסאפ, שם הצהירה כי תחרים את הדיונים בוועדה אם הפשרה תתקבל.

בתוך כך, בשעה זו נועדים חלק מראשי מפלגות הקואליציה כדי לדון בריכוך הרפורמה והקפאת חלקים ממנה, מוקדם יותר הערב נועדו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין למפגש ממושך.

הרפורמה המשפטית דודי אמסלם שמחה רוטמן ועדת החוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד