כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מסע 'רוד-שואו'

לונדון מחכה להם: 21 סטארטאפים חרדים יפגשו בבירת בריטניה עם משקיעים ואנשי עסקים

משלחת בת 21 חברות סטארט אפ של יזמים חרדים מחממת BizLabs תצא בתחילת השבוע למסע 'רוד-שואו' בלונדון במהלכו יפגשו משקיעים, לקוחות ושותפים עסקיים שיסייעו להם לקדם את החברות שלהם

לונדון מחכה להם: 21 סטארטאפים חרדים יפגשו בבירת בריטניה עם משקיעים ואנשי עסקים
כנס ביזמקס צילום: יח"צ

נתן הלר והלל פלאי, הם שני יזמים חרדים שמקדמים סטארטאפים מצליחים שיקחו חלק במשלחת של סטארטאפיסטים חרדים שיוצאים היום (יום א) להציג את ההייטק החרדי בלונדון. יונתן הוא מייסד ומנכ"ל של מקווה-טק, חברת סטארט אפ שפיתחה תהליכי טיהור וחיטוי מתקדמים למקוואות ובריכות שחיה, הלל הוא מייסד ומנכ"ל של סייגנוס שמפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה של כבישים ומערכות תנועה חכמות.

המשלחת מורכבת מחברות סטארט אפ בבעלות יזמים חרדים בוגרי תכנית BizLabs. מטרת המשלחת היא להפגיש את היזמים החרדים עם דמויות מובילות מעולם הסטארטאפים של בריטניה ועם משקיעים ואנשי עסקים מקומיים, על מנת ליצור חיבורים, שיתופי פעולה והשקעות במיזמי ההייטק החרדים.

נקודת השיא של המסע, יהיה אירוע 'Showcase' במהלכו יעלה כל אחד הסטארטאפיסטים להציג את המיזם הטכנולוגי שלו לפני משקיעים ומנכ"לי חברות מקומיות ובינלאומיות שמתעניינים באפיקי השקעה חדשים בתחומים טכנולוגיים חדשניים. בנוסף ישתתפו היזמים החרדים באירוע גאלה יוקרתי שייערך לכבודם על ידי נציגים מהקהילה המקומית ובהשתתפות ראש עיריית ירושלים משה ליאון.

תכנית ביזלאבס - הינה חממה לסטארט-אפים חרדים בשלבים מתקדמים שפועלת במתחם ביזמקס בירושלים ו'מרכז אחים' בבני ברק ומופעלת ע"י קרן ק.מ.ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים. התכנית פועלת בשיתוף Google, KPMG, Amazon, האוניברסיטה העברית ועוד, במטרה לסייע לסטארטאפים חרדים להתגבר על פערי הבסיס מעמיתיהם בציבור הכללי. התכנית מספקת תמיכה רחבת היקף שכוללת סדנאות מקצועיות, רכישת ידע וכלים רלוונטיים, שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים, מנטורים מקצועיים ופורום משקיעים רחב ופעיל.

לדברי גדעון קופרמן חבר הנהלת אחים גלובל: "ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, היא גורם השינוי המהיר ביותר בעולם בעידן הנוכחי. המטרה של BizLabs היא להיות הפלטפורמה המקצועית והמובילה לקידום היזמות הטכנולוגית בציבור החרדי. קרוב ל-50 חברות הייטק חרדיות עברו בתכנית ביזלאבס, והתקדמו ליעדים מדהימים, חלקם אף התרחבו לפעילות בחו"ל. אנו מקווים שהמפגשים בלונדון יסייעו לחברות להתפתח, אך המטרה העיקרית היא להעלות את ההייטק החרדי על מפת הסטרטאפים העולמית

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד