כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מטען החבלה באוטובוס

הצהרת תובע לקראת אישום נגד חשודה בהסעת המחבל מביתר

בתום חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל הוגשה הצהרת תובע לקראת, כתב אישום נגד חשודה בהסעת המחבל שהניח מטען חבלה באוטובוס שנסע לכיוון ביתר עילית

הצהרת תובע לקראת אישום נגד חשודה בהסעת המחבל מביתר
הרכב שהסיע את המחבל צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע וחצי בתאריך 9.3.2023 בשעות הערב, הניח מחבל מטען חבלה באוטובוס נוסעים שנסע מכיוון ירושלים לכיוון ביתר עילית. כשהגיע האוטובוס לביתר עילית, המטען התלקח אך לא התפוצץ, ובנס לא היו נפגעים במקום.

במסגרת חקירת הפיגוע בשב"כ ובמשטרה, התברר כי אישה (בת 38 תושבת צור באהר) הסיעה את המחבל הפלסטיני ברכבה משטחי יו"ש לכיוון ירושלים. באזור גילה המחבל עלה על האוטובוס, הניח בתוכו את מטען החבלה ובהמשך ירד ממנו בשטחי יו"ש.

יומיים לאחר הפיגוע (11.3), החשודה נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים ובשב"כ, ומעצרה הוארך מעת לעת. הרכב שעמו הסיעה את המחבל נתפס ע"י המשטרה והשב"כ ובכוונתם לחלטו.

עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודה בהסעת המחבל, אתמול הוגשה נגדה הצהרת תובע לקראת כתב אישום ומעצרה הוארך בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 22.3.

ממשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי נמסר: "נמשיך לפעול יחד עם כוחות הביטחון נגד מחבלים ואלו המסייעים להם בביצוע פעילות טרור למען בטחון אזרחי ישראל".

מטען חבלה ביתר עילית חומר נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד