כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אצבע אחת פחות

מעוז לא יצביע עם הקואליציה: "בחרה בחרפה ותקבל מלחמה"

ח"כ מעוז אמר היום בהצהרה: "הודעתי ליו"ר הקואליציה שהשבוע לא אשתתף בהצבעות עם הקואליציה". לדבריו, "בכל הצבעה לגופה אחליט בעצמי כיצד להצביע"

מעוז לא יצביע עם הקואליציה: "בחרה בחרפה ותקבל מלחמה"
אבי מעוז צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז אמר היום (שני) בהצהרה לתקשורת כי לראשונה לא יצביע השבוע יחד עם הקואליציה. "הודעתי היום ליו"ר הקואליציה שהשבוע לא אשתתף בהצבעות עם הקואליציה, אלא בכל הצבעה לגופה אחליט בעצמי כיצד להצביע", אמר מעוז.

לדבריו, "אנחנו בעיצומה של מלחמת זהות על זהותה של המדינה – האם היא תהיה מדינה יהודית או חלילה מדינת כל אזרחיה. מדינה יהודית, הכוונה יותר מסורת, יותר שרשים ויותר בית אבא".

הוא הוסיף: "באנלוגיה למשפט הידוע של צ'רצ'יל, לקואליציה הייתה בחירה בין חרפה למלחמה, היא בחרה בחרפה ותקבל לצערי, המשך מלחמה".

מעוז תקף: "הכניעה הראשונה של הקואליציה הייתה, כאשר הם נכנעו למתקפת השמאל האנטי מסורתי כנגדי. כעת הגיעה הכניעה השנייה למחאות השמאל האנטי מסורתי, ולצערי נראה כעת שהרפורמה המשפטית לא תביא את התרופה המצופה".

עוד הוסיף מעוז: "לפני 101 שנה נבחר בן גוריון למזכיר הכללי של ההסתדרות, ומאז ועד היום שולטים במוסדות הלאומיים ובמדינה תפיסות העולם של מפא"י והשמאל. במרוצת עשרות השנים האחרונות, מאז עליית הימין כביכול לשלטון בתשל"ז, התבצעו במדינת ישראל שלוש הפיכות".

לברי מעוז: "ההפיכה הראשונה היא ההפיכה המשפטית/חוקתית של אהרן ברק, שרוקן את הדמוקרטיה הישראלית מכל תוכן, ביטל את עיקרון הפרדת הרשויות והכפיף למעשה את הרשות המחוקקת והרשות המבצעת תחת הרשות השופטת. את זה רצינו להתחיל לתקן ע"י הרפורמה במערכת המשפט.

ההפיכה השנייה היא ההפיכה החינוכית, שבוצעה במשרד החינוך, שעליו השתלט השמאל האנטי ציוני, הפוסט מודרני, הפוסט יהודי והפוסט מסורתי.
משרד החינוך של היום מאפשר טרלול מסיבי של ילדי ישראל לכיוון של תפיסות עולם רדיקליות של שמאל אנטי מסורתי, אנטי ציוני וטשטוש היהדות והמסורת היהודית. את זה רצינו להתחיל לתקן ע"י קבלת האחריות על התכניות החיצוניות ממשרד החינוך.

ההפיכה השלישית היא ההפיכה המשטרית, שבה הדרג הממונה שאינו נבחר בבחירות דמוקרטיות, כלומר, הפקידים, קציני הצבא, המשטרה והשב"כ, השתלט על המערכות הציבוריות, באופן שנבחרי הציבור מוגבלים ביותר ביכולת המשילות שלהם".

הוא תקף: "כל מערכת הפקידות והקצונה הבכירה והבינונית של מדינת ישראל עוברת הכשרה בעיקר ע"י שלושה גופים – מכון מנדל, קרן וקסנר וארגון מעוז. כולם גופים פרטיים בעלי אג'נדת שמאל ברורה ומובהקת. את זה רצינו להתחיל לתקן ע"י קבלת האחריות על 2 יחידות במשרד רוה"מ. אלו הסיבות שבגללן אנחנו שוב ושוב ושוב מצביעים ימין ומקבלים אג'נדות שמאל".

לסיום אמר: "ההסכם הקואליציוני שלנו עם הליכוד מבטא את רצוני להיות כיפת הברזל של ילדי ישראל מפני ההפיכה החינוכית וכיפת הברזל של המערכות הציבוריות של המדינה מפני ההפיכה המשטרית. לצערי, עדיין לא צלח הדבר".

אבי מעוז קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד