כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי נאום האיומים

המפכ"ל משיב לאמסלם: "אף אחד לא יפחיד אותנו"

אחרי נאומו החריף של ח"כ דודי אמסלם אמש במליאת הכנסת, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי משיב לו הבוקר: "אף אחד לא יפחיד אותנו"

המפכ"ל משיב לאמסלם: "אף אחד לא יפחיד אותנו"
דודי אמסלם וקובי שבתאי צילום: פלאש 90

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, אמר הבוקר (שלישי) כי "המשטרה היא א-פוליטית ותישאר א-פוליטית". זאת על רקע דבריו של ח"כ דודי אמסלם במליאת הכנסת, במהלכם איים על שבתאי. "אף אחד לא יפחיד אותנו", הוסיף המפכ"ל. את הדברים אמר המפכ"ל בכנס הארצי של חברות האבטחה בישראל, שהתקיים במועצה האזורית דרום השרון, בחסות hvi פתרונות אבטחה עם יכולות טכנולוגיות חדשניות, כמו רחפניים ורובוטים בחטיבת האבטחה האוטונומית שהשיקה חברת HVI.

אמש נאם אמסלם במליאת הכנסת ושיגר איום חריף לעבר מפכ"ל המשטרה. אמסלם התייחס למחאות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "מצפה שמשטרת ישראל בראש ובראשונה תשמור על הסדר הציבורי ותעצור את ההפיכה. אני אגיד לך משהו קובי שבתאי, אל תפחד מהם כי הם מאיימים עליך".

אמסלם הוסיף: "יום יבוא, לא רחוק, אנחנו נקים ועדת חקירה ממלכתית על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין רק על החודשיים האחרונים".

אמסלם פנה לשבתאי ואמר: "אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם. אתה אחראי, זה במשמרת שלך. כל הקשקשנים פה מעודדים אותך. השוטרים שלך רוצים לפנות אותם אבל הם מפחדים".

"כוחה של משטרה במדינה דמוקרטית הוא ביכולתה לאפשר לכל אזרח לממש את חופש הביטוי, המחאה וההבעה הלגיטימיים", אמר היום המפכ"ל. "משטרת ישראל פועלת לאזן בין חופש מחאה לחופש התנועה. משטרת ישראל היא א-פוליטית, ותישאר משטרה א-פוליטית. אנחנו מחויבים למדינת ישראל, לכלל אזרחיה וחוקיה, כך פעלנו וכך נפעל בעתיד".

קובי שבתאי דודי אמסלם הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד