כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי הנאום הסוער

אמסלם מסביר: "לא איימתי על המפכ"ל קובי שבתאי"

אחרי הנאום הסוער במליאה במהלכו שיגר אמסלם מסר מאיים למפכ"ל כשאמר כי ברקע המחאות, "אנשים ייחקרו באזהרה - אל תהיה אחד מהם", בלשכתו מבהירים: "חה"כ אמסלם דיבר על איומים של אחרים, ולא איים בעצמו על קובי שבתאי"

אמסלם מסביר: "לא איימתי על המפכ"ל קובי שבתאי"
דודי אמסלם במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הנאום הסוער של חבר הכנסת דודי אמסלם במליאת הכנסת, במהלכו שיגר איום מרומז לעבר מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי על רקע המחאות נגד הרפורמה כשאמר כי "אנשים ייחקרו באזהרה - אל תהיה אחד מהם", בלשכתו מנסים להסביר את הדברים.

מלשכת הח"כ נמסר: "חה"כ אמסלם קרא בנאומו למפכ"ל שלא לחשוש מהאיומים כנגדו, מצד אותם אנרכיסטים ותומכיהם בתקשורת, ולעשות את עבודתו, קרי שמירה על הסדר הציבורי".

המפכ"ל משיב לאמסלם: "אף אחד לא יפחיד אותנו"

עוד נמסר כי, "חה"כ אמסלם דיבר על איומים של אחרים, ולא איים בעצמו על קובי שבתאי. אדרבא, הוא דווקא עודד אותו לעשות את המצופה ממשטרת ישראל!".

"אנחנו מבינים שתעשיית השקרים והפייק ניוז של כל ערוצי התעמולה עובדת שעות נוספות מהבוקר", תקפו בלשכה.

תגובתו של הח"כ מהליכוד מגיעה לאחר שהבוקר התייחס המפכ"ל שבתאי לאיומים שהשמיע אמסלם ואמר כי "המשטרה היא א-פוליטית ותישאר א-פוליטית". הוא הוסיף: "אף אחד לא יפחיד אותנו".

כזכור, ח"כ דודי אמסלם נאם אמש (שני) במליאת הכנסת ושיגר איום חריף לעבר מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. אמסלם התייחס למחאות נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "מצפה שמשטרת ישראל בראש ובראשונה תשמור על הסדר הציבורי ותעצור את ההפיכה. אני אגיד לך משהו קובי שבתאי, אל תפחד מהם כי הם מאיימים עליך".

אמסלם הוסיף: "יום יבוא, לא רחוק, אנחנו נקים ועדת חקירה ממלכתית על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה עוד כמה אנשים ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין רק על החודשיים האחרונים".

אמסלם פנה לשבתאי ואמר: "אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם. אתה אחראי, זה במשמרת שלך. כל הקשקשנים פה מעודדים אותך. השוטרים שלך רוצים לפנות אותם אבל הם מפחדים".

 

קובי שבתאי דודי אמסלם הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד