כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תוך 4 שניות

אירוניה: צוות חדשות נשדד במהלך סיקור פשע

מספר עיתונאים מרשת CNN נשדדו במהלך סיקור פשע בסן פרנסיסקו. הצוות צילם כתבה בבניין העירייה כשבחוץ ממתינים מאבטחים ליד הרכב השכור. אך תוך 4 שניות הספיקו גנבים לפרוץ את החלון ולגנוב תיק. המאבטחים מנעו גניבת יתר התיקים

אירוניה: צוות חדשות נשדד במהלך סיקור פשע
הרכב אחרי הפריצה צילום: @KyungLahCNN

במה שניתן לתאר כאירוניה מרה, כתבת CNN קיונג לאה פרסמה בטוויטר כי הצוות שלה נשדד בסן פרנסיסקו, בזמן שהיו בעירייה כדי לצלם סיפור על פשע בעיר.

"נשדדנו שוב", כתבה לאה בטוויטר. "המפיק ג'ייסון קרבריק ואני היינו בעירייה בסן פרנסיסקו כדי לעשות ראיון עבור הרשת", צייצה בטוויטר. "היו לנו אנשי אבטחה שתצפתו על המכונית השכורה שלנו. הגנבים עשו זאת תוך פחות מ-4 שניות. האבטחה עצרה את הגנבים מלגנוב תיקים נוספים. אבל ברצינות - זה מגוחך".

לדבריה, האבטחה ניסתה לתפוס את הגנבים אך הצליחה לתפוס רק תמונה של הרכב בו נמלטו העבריינים ואמרה כי היא מקווה שמישהו יזהה אותם דרך לוחית הרישוי והמכונית.

היא גם אמרה שהיא מודאגת שהיא לא תוכל לטוס חזרה הביתה כי מסמכי הזיהוי שלה נגנבו. אבל, להפתעתה, האבטחה בשדה התעופה רגילה לכך שתעודות זהות של אנשים נגנבות, ויש להם תהליך להעלות אנשים שנשדדו לטיסותיהם גם לא מסמכי זיהוי.

"סן פרנסיסקו היא עיר יפה. זה היום השלישי שלנו כאן ואהבתי את הביקור שלי. אבל אם אתה מבקר בעיר הזו, דע שאפילו עם אבטחה שצופה במכונית שלך, זה לא מספיק", כתבה.

ארה''ב סן פרנסיסקו CNN פריצה לרכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד