א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בגלל כתב האישום?

ח"כ ביטן דורש: דיון מקיף ברפורמה המשפטית

ח"כ דוד ביטן המוביל קו עצמאי אשר מתנגד להתנהלות הקואליציה משיב לרומזים כי הוא עושה זאת בשל משפטו. "איני מתמודד עם המשפט באמצעי התקשורת", כתב. ביטן הוסיף: "כל שאני דורש זה דיון אמיתי ומקיף כדי להביא רפורמה שתשרת את כל הציבור"

ח"כ ביטן דורש: דיון מקיף ברפורמה המשפטית
דוד ביטן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת דוד ביטן שמוביל את ההתנגדות בתוך הקואליציה ובעיקר בתוך מפלגת הליכוד לאופן שבו מקודמת רפורמה המשפטית, משיב היום (רביעי) לרמיזות כי הוא נוקט עמדה כזאת בגלל החשש שלו ממערכת המשפט ברקע כתב האישום שתלוי ועומד כנגדו.

ביטן כתב: "הגיע הזמן לנפץ את השקר לפיו התנהלותי נגזרת מהמשפט המתנהל נגדי. מעולם לא בקשתי הנחות וגם איני מקבל כל הנחה, איני מתמודד עם המשפט באמצעי התקשורת".

ביטן הוסיף: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני אדם ישיר שמשרת את הציבור ובפרט את הציבור הליכודי בנאמנות ומתוך דאגה אמיתית לעתיד התנועה שאני אוהב ובה גדלתי ולעתיד מדינת ישראל".

הח"כ הבהיר: "עד היום הקפדתי על משמעת סיעתית, כל שאני דורש זה דיון אמיתי ומקיף כדי להביא רפורמה שתשרת את כל הציבור ובוודאי תיטיב גם עם חבריי לתנועת הליכוד".

לדבריו, "מדינת ישראל יקרה וחשובה לי לא פחות מכל המצקצקים בלשונם והמתדרכים האנונימיים. אמשיך לשרת את הליכוד ואת מדינת ישראל כאילו אין משפט, ואת משפטי אנהל במנותק לחלוטין מהעשייה הציבורית".

נזכיר כי מוקדם יותר היום ביקר ביטן את ההתנהלות של לוין ורוטמן בסוגיית הרפורמה המשפטית ואמר: "אין שאלה בעניין הזה. אמרתי את זה גם לראש הממשלה בשיחות שהיו לי איתו. זה נוהל בצורה שלומיאלית, הגענו למצב כפי שהגענו בגלל הניהול הזה".

עוד אמר: "אני מוטרד מאוד וחושב שכל אדם צריך להיות מוטרד מהנושא הכלכלי. לא יודע אם זה בדיוק כמו שאומרים, לכל אחד יש הערכות משלו ואני חושב שהם מגזימים קצת, אבל בגדול תהיה פגיעה בכלכלה".

לדבריו, "כלכלה עובדת גם לפי פסיכולוגיה, והפסיכולוגיה הולכת לכיוון הזה. ראיתם מה שקרה עם הבנק האמריקאי. ברגע שאנשים חשבו שיש בעיה, מיד ביקשו להוציא את הפיקדונות - גם אם הבינו שזה עושה להם נזק. תהיה פגיעה".

 

דוד ביטן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד