י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

אישום: שדד קיוסק והצמיד "אקדח" לראשה של הלקוחה

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע לאחר שניסה לשדוד קיוסק בעיר, באמצעות חפץ הדומה לאקדח ונמלט מהמקום רק לאחר שאחד מהלקוחות שנכחו במקום התעמת איתו

אישום: שדד קיוסק והצמיד "אקדח" לראשה של הלקוחה
אילוסטרציה צילום: Unsplash

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שי אבקסיס (47) מבאר שבע לאחר שניסה לשדוד קיוסק בעיר, באמצעות חפץ הדומה לאקדח ונמלט מהמקום רק לאחר שאחד מהלקוחות שנכחו במקום התעמת איתו.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד רותם יוחנני – הר ציון, לפני מספר ימים, בשעות הלילה, הגיע אבקסיס רעול פנים לבצע שוד בקיוסק בו היו אנשים נוספים. אבקסיס נכנס לקיוסק כשהוא מכוון חפץ הנחזה לאקדח לראשן של המוכרת ושל אחת הלקוחות שנכחו במקום, תוך שהוא מאיים וצועק לעבר המוכרת: "תוציאי את הקופה או שאני אדפוק לך כדור לראש", ו - "אם את לא נותנת לי את הקופה עכשיו אני מוריד לה כדור לראש" ושב והצמיד את האקדח לראשה של הלקוחה. אז, התקרב בעלה של הלקוחה מאחורי גבו של אבקסיס, אחז ביד בה החזיק את האקדח והחל להתקוטט עמו על מנת לפרוק אותו מהאקדח ולדחפו החוצה מהקיוסק. במהלך העימות בין השניים, הכה אבקסיס בחוזקה בראשו של בן הזוג וגרם לו בכך חבלה של ממש, ולאחר מכן נמלט מהמקום לכיוון החניה האחורית של המקום כשהאקדח בידו.

באותה העת סיירו באזור סיירי מוקד הביטחון של עריית באר שבע, בעקבות דיווח של תצפיתנית המוקד, הגיעו הסיירים לאזור שם הבחינו באבקסיס כשהוא חובש כובע מצחייה על ראשו ומרכיב משקפי שמש. אבקסיס הבחין בסיירים והחל לברוח בשלב כלשהו במהלך המרדף, כיוון אבקסיס את החפץ הנחזה לאקדח לעבר אחד הסיירים והם ביצעו ירי לעברו עד אשר נוטרל ונפל על הכביש. גם לאחר שנוטרל המשיך אבקסיס לקלל ולגדף את הסיירים.

במקביל הגישה עו"ד יוחנני- הר ציון בקשת מעצר עד תום ההליכים בה ציינה כי: " המשיב ביצע את המיוחס לו באמצעות חפץ הנחזה כנשק חם, ותוך הפעלת אלימות חמורה אשר גרמה לא.מ להזדקק לטיפול רפואי בבי"ח ולסגירת החתך המדמם בקרקפתו בסיכות." לאבקסיס יוחסו עבירות של ניסיון שוד ואיומים.

 

 

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד