כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תוכנית גג

מהפיכה בציבור החרדי: האם יותר לא נראה עלונים עם תמונות של יתומים?

"כל ישראל ערֵבים" מהווה תוכנית הגג של הציבור החרדי להקמת קרנות יתומים בדרך כבוד • גדולי הדור שליט"א: "למהר ולהצטרף כי הוא חובת האיש לביתו"

מהפיכה בציבור החרדי: האם יותר לא נראה עלונים עם תמונות של יתומים?
תהלוכת לוייה צילום: יח"צ

"היה לו כל ישראל ערֵבים או לא?" – נשמעת השאלה, תמיד לאחר שנפטר ח"ו אברך צעיר או אמא צעירה, היום זה כבר פשוט שכל אחד כמו שהוא חבר בקופת חולים, הוא צריך חברות ב"כל ישראל ערבים" אשר נותנת ערבות הדדית להקמת קרנות ליתומים ואלמנות בדרך כבוד.

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>

אבל למעשה עדיין הצורך בהקמת קרנות לא התייתר לגמרי, 200,000 ₪ זה סכום מכובד אבל ממש לא מספיק, לא מספיק לא לחתונת היתומה, ולא לכל צרכיו היום-יומיים, ואז עדיין נותרה תחושת החמצה כל שהיא באוויר, שאכן יש התקדמות גדולה שלא צריך להקים קרן מאפס, אבל עדיין צריכים את עלוני היתומים וכל הכרוך בכך.

כעת אחרי 17 שנים בברכת גדולי הדור יוצאת בשורת מהפך אמיתית מבית "ועד הרבנים לענייני צדקה", שני תוכניות חדשות המשלימות את "כל ישראל ערֵבים" ואשר נותנות מענה מושלם לכל צרכי היתומים, הכל בכל מכל כל.

מי שחבר בשתי התוכניות החדשות אין שום צורך בהקמת קרן או כל גיוס כספים כלשהוא למען היתומים, ומי שחבר בהם יכול להיות רגוע שהוא עושה את המקסימום הנדרש ממנו.

התוכנית הראשונה: "כל ישראל ערֵבים המושלם" – בו כל יתום מקבל 400,000 ₪ במקום 200,000 ₪, וזאת על ידי שבעת קרות מקרה בחברי ה'מושלם' מתבצעת גביה נוספת מכל החברים, יצויין כי ב"ה עד עתה עדיין לא בוצעה שום גביה מחברי ה'מושלם'.

התוכנית השניה: "כל ישראל ערבים לכלכלתם" – בו כל יתום מקבל קצבה חודשית של 1,500 ₪, וזאת על ידי סכום פעוט חודשי של כעשרים אגו' ליתום מכל חברי הקבוצה, (לפי תחשיב של 7,500 חברים).

מ"כל ישראל ערבים" נמסר שאלפי משפחות כבר הצטרפו לתכניות החדשות, ונתונים אלו מעודדים, שתיכף לא יצרכו בכלל עלוני קרנות של יתומים, והדבר מעיד על האימון הרב שיש ל"כל ישראל ערֵבים" בקרב כל חלקי הציבור.


"כל ישראל ערֵבים" מהווה תכנית הגג של הציבור החרדי להקמת קרנות ליתומים בדרך כבוד עד היום כבר הוקמו בהצלחה למעלה מ1600 קרנות ליתומים בדרך כבוד, בסכום של 320 מליון ₪, הכל מנוהל על ידי רבני כל ישראל ערבים, עם עורך דין ורואה חשבון צמודים.

עיקרי המעלות של "כל ישראל ערֵבים" הוא בכך שהקרן מוקמת בקלות ובמהירות, ללא כל בירוקרטיה מיותרת, וללא בחינת יכולת כלכלית, גם אלו שיש להם ביטוחי חיים למיניהם זכאים להקמת קרן.

לרגל השקת התכניות החדשות יצאו כל גדולי הדור שליט"א בקריאה נחרצת וכתבו: "ע"כ נקרא לכל מי שעדיין לא הצטרף לכל ישראל ערבים שע"י ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק, למהר ולהצטרף כי הוא חובת האיש לביתו, ויש בזה ג"כ משום אל תפרוש מהציבור".

הנשמעים לגדולי הדור וממהרים להצטרף עוד היום ירוויחו פעמיים, גם הזכות הענקית להצלת אמיתית של אלפי יתומים בדרך כבוד.

וגם יזכו להיכנס להגרלת פסח מיוחדת "הפסח עלינו", שתתקיים ביום רביעי ז' ניסן, בו יוגרלו 2000 ₪ תלושי קניה ברשת יש, 2000 ₪ ברשת איקאה, 2000 ₪ אפיקומן לילדים, אוצר החכמה, מיני בר לשבת וחג הפסח, שבת זוגית במירון, וכן טיסה זוגית לקרעסטיר.

גם אלו שכבר חברים ב"כל ישראל ערבים" ומצטרפים לתכנית החדשה זכאים להיכנס להגרלה, כל הצטרפות לכל תכנית מהווה זכות כניסה נוספת להגרלה.

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>

ועד הרבנים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד