ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
להנמיך את הלהבות

הנשיא על המחאה בב"ב: "להימנע מפגיעה מכלילה"

נשיא המדינה וצוותו עמדו בקשר בימים האחרונים עם גורמים שונים, בנוגע להפגנה הצפויה בעיר בני ברק. המטרה: למנוע אלימות ולהנמיך את הלהבות ככל שניתן. הרצוג: "חשוב לנצל את ההזדמנות לשיח מכבד ולהימנע מפגיעה מכלילה בציבור ישראלי שלם"

הנשיא על המחאה בב"ב: "להימנע מפגיעה מכלילה"
הנשיא יצחק הרצוג צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לקראת המחאה הערב (חמישי) בעיר החרדית: נשיא המדינה יצחק הרצוג וצוותו שוחחו בימים האחרונים, וביתר שאת ביממה האחרונה, עם גורמים שונים, בנוגע להפגנה הצפויה בעיר בני ברק; וזאת במטרה למנוע אלימות ולהנמיך את הלהבות ככל שניתן.

הנשיא וצוותו עמדו בקשר בין היתר עם, ראש העירייה, גורמי האכיפה, נבחרי ציבור, גורמים במחאה, מנהיגי קהילות ומובילי דעת קהל – מכלל גווני הקשת.

מבית הנשיא נמסר: "אין חולק על חשיבותה של זכות ההפגנה והמחאה בהיותה יסוד דמוקרטי בסיסי והכרחי. נשיא המדינה הפציר ומפציר בכולם לגלות אחריות ולהימנע מכל היבט שעלול לעורר שנאת חינם והעמקה של הקרע הקשה שאנו נמצאים בתוכו".

עוד נמסר: "הנשיא מדגיש כי דווקא כעת, בפתחה של תקופת החגים המקודשת לכולנו, ודווקא היום בראש חודש ניסן, חשוב לנצל את ההזדמנות לשיח מכבד שיביא לקשב ולהיכרות מעמיקה האחד עם כאביו, פחדיו ודאגותיו של האחר, ועל אחת כמה וכמה להימנע מפגיעה מכלילה בציבור ישראלי שלם, באמונותיו ובאורחות חייו.

יצחק הרצוג הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד