כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התנצל על "הטעות"

פרסום בעד הרפורמה: כך הובך מו"ל הארץ

עמוס שוקן מו"ל הארץ הובך כי פרסם מודעות בעיתונו בעד הרפורמה המשפטית, התנצל והתחייב שזה לא יקרה יותר. "ברור לי שלא היינו מאשרים מודעות שקריות כמו שתי אלה. הארץ נחרץ במאבק נגד הדיקטטורה עד לניצחון"

פרסום בעד הרפורמה: כך הובך מו"ל הארץ
דגלי ישראל בהפגנה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

רבים ממנויי עיתון 'הארץ' משתתפים בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, אך הם הופתעו לראות בעיתון של יום שישי האחרון, מודעה התומכת במהלך של שר המשפטים יריב לוין בכל הנוגע לרפורמה המשפטית.

גולש בטוויטר העונה לשם רועי, זעם על עמוס שוקן מו"ל עיתון הארץ כי פרסם מודעות בעד הרפורמה המשפטית. שוקן התנצל והתחייב שזה לא יקרה יותר. הגולש כתב "תגיד לי עמוס שוקן, מה נראה לך? אנחנו ביום חמישי נשתק את המדינה, נפסיד ימי עבודה, נשכב על האספלט, נחטוף מכות משוטרים, זיקוקים מחרדים, נממן לך עיתון, וביום שישי נראה אותך עם מודעות האלה? גם אתה מנותק? איפה אתה חי? תתבייש".

עמוס שוקן הגיב לגוש בהתנצלות: "רועי, אני מתנצל. תקלה קשה במחלקה המסחרית שלנו שבניגוד להוראה הקבועה להעביר כל מודעה פוליטית לאישור, במקרה הזה לא עשו את זה, והמודעות נכנסו בלי שהועברו קודם לאישור שלי או של העורך הראשי. ברור לי שלא היינו מאשרים מודעות שקריות כמו שתי אלה. הארץ נחרץ במאבק נגד הדיקטטורה עד לניצחון".

הגולש רועי הגיב: "עמוס, תודה רבה שאתה משיב. מודה ועוזב ירוחם. כמובן שהתנצלותך מתקבלת בברכה, נמשיך לשמור על המדינה כל בתחומו".

 

עמוס שוקן הארץ טוויטר הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד