י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
התקיפה בסוריה

ביידן מזהיר את איראן: "נפעל בכוח כדי להגן על האמריקאים"

הנשיא ביידן מזהיר את איראן כי ארה"ב "תפעל בכוח" בסוריה כדי להגן על האמריקאים. נשיא ארה"ב אמר שהוא לא מחפש סכסוך עם איראן. ביידן הזהיר מפני השלכות אם איראן תפגע בכוחות ארה"ב שנמצאים על אדמת סוריה

ביידן מזהיר את איראן: "נפעל בכוח כדי להגן על האמריקאים"
תקיפה בסוריה צילום: צילום מסך

הנשיא ג'ו ביידן הזהיר את איראן כי ארה"ב "תפעל בכוח" כדי להגן על האמריקנים, לאחר שצבא ארה"ב ביצע תקיפות אוויריות נגד כוחות הנתמכים על ידי איראן כנקמה על מתקפה איראנית נגד כוחות אמריקאים בסוריה.

"אל תטעו: ארה"ב לא מחפשת סכסוך עם איראן, אבל נפעל בכוח כדי להגן על עמנו", אמר ביידן לכתבים במהלך ביקור בקנדה. כשנשאל אם צריכה להיות עלות גבוהה יותר לאיראן, השיב ביידן: "אנחנו לא מתכוונים לעצור". גורמים רשמיים אמרו כי חייל אמריקני נפצע ביום שישי בסוריה בעימות האחרון בין כוחות ארה"ב לכוחות הנתמכים על ידי איראן.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, שעוקב אחר המלחמה בסוריה ויושב בלונדון, אמר שהתקיפות האמריקניות ביום שישי האחרון הרגו שמונה לוחמים פרו-איראנים.

התקיפות האמריקאיות הגיעו לאחר שביום חמישי האחרון, קבלן אמריקאי נהרג - וחמישה חיילים אמריקאים וקבלן אמריקאי נוסף נפצעו - כאשר מל"ט איראני פגע בבסיס קואליציוני בסוריה, כך על פי גורמים אמריקאים. 

ג'ו ביידן איראן ארה''ב סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד