כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כמעט נפלתי"

כתבת ערוץ 14 שהותקפה "דחף אותי באלימות, חששתי שיזיק לתינוק"

כתבת ערוץ 14 שיראל ללום נהיר הותקפה במהלך דיווחיה מההפגנה שנערכה בפתח תקווה ביום חמישי האחרון. בפוסט שפירסמה לאחר מכן הודיעה כי תגיש תלונה במשטרה, וביקשה את עזרת הציבור במציאת התוקף שלה. "שום סיבה שאישה בהריון לא תוכל לעשות את עבודתה, אני אכן אזהר יותר מעתה והלאה אבל מבאס שזה השיח", כתבה

הפגנה נגד הרפורמה
הפגנה נגד הרפורמה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כתבת ערוץ 14 שיראל ללום נהיר העבירה השבוע דיווחים מהמחאות נגד הרפורמה, ובעודה מדברת לצופי הערוץ הותקפה ממפגינים שסבבו אותה.

ללום, שנמצאת בהיריון, תיארה את המתרחש באולפן הפתוח בערוץ 14: "הם הסבירו לי באוזן תוך כדי למה מותר להם. אחד המפגינים, תוך רדיפה אחרי עם מגפון ודחיפות קשות הסביר לי למה אני לא ראויה להגנה, אסור לי לדווח והוביל אחריו מפגנים למרחב גדול מהאזור בעקבותיי כשהוא לא מרפה לרגע".

בפוסט שהעלתה סיפרה ללום: "לכל מקום שאליו הגעתי הקיפו אותי חבורות של קומוניסטים, שחושבים שדעתם על ערוץ 14, מצדיקה תקיפה אישית של בחורה צעירה שבסך הכל מגיעה לשם כדי לדווח. היו שם גם בני אדם אנושיים שעזרו, מפגינים של 'אחים לנשק' בפתח תקווה בהחלט כיבדו את עברם כלוחמים, אבל הם לא היו שם כל הזמן".

ללום המשיכה: "לקראת סוף היום, ראיתי שהמפגינים מתארגנים להפגין מול אותו כנס בפתח תקווה, חשבתי שכדאי להציע למערכת שנלך לשם, בטוח יהיה מעניין. עליתי לדיווח בתכנית של 17:00 כשאני ליד המשטרה ובמרחק בטוח ואז הלכתי עם הצלם לקנות אוכל".

"כשחזרנו המצב כבר היה שונה והמשטרה עסוקה, עלינו לשידור בלי שהיה לי זמן לוודא שמישהו מגן עלי, מודה שזאת הייתה טעות אבל אני כתבת ואני רוצה לתת את הסיפור הזה שרק אני חשבתי להיות בו. בשלב הזה, הגיע מפגין אלים ומנוול בצורה קיצונית, האיש הצמיד לי מגאפון ענק שעשה קולות של סירנה לאוזן כך שלא יכולתי לשמוע. כשהסטתי את המגפון האיש דחף אותי באלימות פיזית והחזיר אותו אוזן שלי, כופה עלי רעש חזק בצורה קיצונית, הסטתי את המגאפון שוב ושוב נדחפתי באלימות, בשלב הזה מפגיני שמאל אחרים הרחיקו את האיש האלים משם", המשיכה

עוד כתבה: "אבל כמה דקות אחרי שהסתיים השידור, כשהמפגינים האנושיים הלכו ואני ניסיתי לשבת ולנוח קצת, האיש שהוביל מאחוריו הפעם עדה שלימה מצא אותי שוב. אין לי איך לתאר את התחושה, כשגם המשטרה וגם האנשים הטובים לא היו שם, ניסיתי ללכת אחורה להתרחק והם עכבו אחרי כשהם כורזים לי באוזן ומסבירים שזה מגיע לי, שזאת זכותם כי המדינה שלהם, שאני כלום ושום דבר. כי אני מערוץ 14 ושהכל פשוט מגיע לי".

"לא יכולתי להסיר את המגפון מהאוזן כי חששתי שהוא ידחוף אותי וזה יזיק לתינוק, לא היה אף אחד שיגן עלי והם חשבו שזה מגיע לי. חיפשתי שוטרים ומצאתי כאלה רק בכניסה לאולם, אז יצא שהחיפוש אחרי השוטרים הוביל אותי פנימה, בפנים כמה נשים. מתוקות של הציונות הדתית שאלו אותי אם אני בסדר, זה השלב שבו התפרקתי. אני לא אתאר מה היה בהמשך, ראו אותי עם קצת דם מהאף אבל זה לא היה ממכה. הגעתי בסוף הביתה, הלכתי לטרם וגם הולכת לעוד בדיקות לוודא שהכל בסדר עם התינוק שלי, הגשתי תלונה במשטרה נגד אחד מתוך כל אותם מפגינים מנוולים", כתבה.

לסיכום, כתבה ללום: "אני אלחם בכל כוח שקיים בי, כתבת חדשות בת 22 כדי שהבן אדם הזה ישלם, אם הוא לא ישלם, אז זאת באמת מדינה ששייכת לקבוצה אחת ואחת בלבד".

הרפורמה המשפטית ערוץ 14 הפגנה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד