כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ההורים תקפו בחריפות

יממה אחרי הפיגוע בחווארה: גלנט האריך את מעצרו המנהלי של תושב השומרון

שר הביטחון יואב גלנט האריך את מעצרו המנהלי של אברהם יאיר ירד תושב השומרון בשלושה חודשים נוספים, שעות בודדות לפני שעמד להשתחרר ממעצר מנהלי בן ארבעה חודשים. ירד היה אמור להתחתן בחודש הבא, והוריו תקפו בחריפות: "בזמן שהחיים שלנו בשומרון מופקרים - גלנט נלחם בתושבים במקום באויב"

יממה אחרי הפיגוע בחווארה: גלנט האריך את מעצרו המנהלי של תושב השומרון
יואב גלנט צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

יממה לאחר פיגוע הירי בחווארה, חתם הבוקר (ראשון) שר הביטחון יואב גלנט על צו מעצר מנהלי לשלושה חודשים נוספים כנגד אברהם יאיר ירד תושב השומרון.

לפני כארבעה חודשים נעצר ירד בצו מעצר מנהלי, חרף החלטת בית המשפט שהורה לשחררו, ועתיד היה להשתחרר הבוקר ממעצר. בחודש הבא היתה אמורה להתקיים חתונתו של ירד, אותה דחה במספר חודשים בשל המעצר, אך גם העובדה הזאת לא מנעה מגלנט להורות על הארכת מעצרו.

הוריו של ירד תקפו הבוקר בחריפות את שר הביטחון: "יממה אחרי פיגוע ירי שלישי בחווארה בזמן שבישובי השומרון אנחנו סופרים נרצחים ופצועים, התבשרנו הבוקר כי שר הביטחון שמפקיר הלכה למעשה את חיינו בחודשים האחרונים, החליט להראות נחישות דווקא מול האחים מבית וברוע בלתי נתפס האריך את מעצרו המנהלי בשלושה חודשים נוספים".

לדברי ההורים: "מדובר בשבירת שיאים חדשים של רוע ורשעות מצד שר ביטחון שנבחר בקולות הימין, והצליח בתוך זמן קצר לזכות את ממשלתו בתואר המפוקפק של הממשלה שהחזיקה את מספר היהודים הגדול ביותר ב30 השנים האחרונות במעצר מנהלי".

"כתושבי השומרון שהפקרת לגורלם וכהורי נער שחוו על בשרו את מדיניותך הפושעת, אנו קוראים לך: הנח את המפתחות עוד היום ולך הביתה. נכשלת כישלון חרוץ והרסת במו ידיך תוך חבירה מלאה לשמאל את הישג הימין בבחירות", הוסיפו הוריו של ירד.

יואב גלנט מעצר מנהלי חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד