כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נגלינו לאחדות של עם ישראל"

אמו של מוישי בציון הרשב"י: "קשה להאמין שעברה שנה שלמה"

גיטי קליינרמן, אמו של הצעיר החרדי שנעדר כבר שנה, עלתה הבוקר לקבר הרשב"י. היא סיפרה על הרגשות ועל מה שעובר על המשפחה. "לא להאמין שאנחנו עומדים במשבצת הזו על המדרגות לפני הרשב"י, שלפני שנה בדיוק נראה פה מוישי לאחרונה במצלמות האבטחה ואין קצה חוט"

אמו של מוישי בציון הרשב"י: "קשה להאמין שעברה שנה שלמה"
החיפושים במירון, מוישי קליינרמן צילום: דובר צה"ל

כבר שנה שהצעיר החרדי מוישי קליינרמן נעדר כאילו בלעה אותו האדמה, אמו שפועלת כבר שנה למצוא אותו עלתה הבוקר (ראשון) לקבר הרשב"י, גיטי קליינרמן סיפרה על כך: "היום יום ראשון שנה להיעלמות של מוישי שלנו. יום קשה וטעון מאד. קשה להאמין שעברה שנה שלימה שנער בישראל נעלם. לא להאמין שאנחנו עומדים במשבצת הזו על המדרגות לפני הרשב"י שלפני שנה בדיוק נראה פה מוישי לאחרונה במצלמות האבטחה ואין קצה חוט".

"אבל דבר מדהים שקרה בשנה האחרונה. נגלינו לאחדות של עם ישראל שאין לו אח ורע בכל העולם. עם ישראל זה עם ענק עם לב ענק. אנחנו ערבים זה לזה וללא קשר לדת. אני רוצה להגיד תודה לעם ישראל על כל החיזוק החיבוק, המכתבים והאיחולים שמרעיפים עלינו כל השנה הזו. זה מראה את עם ישראל בתפארתו וכמה הוא מלוכד ומאוחד. כל אחד נרתם לעזור ככל יכולתו".

היא הוסיפה: "אני מאמינה שבזכות האחדות הזאת ובעזרת התפילות, הקבלה, הביחד נמצא את מוישי. אני מאמינה שבזכות כל מה שעם ישראל עושה נזכה לקבל את מוישי חזרה בבית. תודה על הכל אני מקווה שמוישי יחזור הביתה בריא ושלם".

גיטי פנתה לעם ישראל ומבקשת: "אם מישהו היה היום לפני שנה עם מוישי. אם ראה משהו. אם מוישי אמר לו משהו ואפילו משהו קטן שהוא לא חושב שזה חשוב, אני מבקשת ומתחננת שיעדכנו אותנו. נשמח לקבל כל מידע. גם אם נאמר משהו שנראה לכם לא חשוב הוא יכול להיות מאד חשוב ויכול לפתור את החידה איפה מוישי שלנו".

מוישי קליינרמן ציון הרשב''י עם ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד