י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
לאחר שהסית לרצח

הזמר האנטישמי "חזר בו": "אוהב יהודים"

הזמר המפורסם והאנטישמי קניה ווסט הודיע בסוף השבוע כי הוא "אוהב יהודים". קניה הסית לרצח יהודים בשנה שעברה והפסיד חוזים רבים בעקבות סדרת התבטאויות אנטישמיות קיצוניות

הזמר האנטישמי "חזר בו": "אוהב יהודים"
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר מספר איומים והתבטאויות אנטישמיות קיצוניות בשנה שעברה, הזמר קניה ווסט הכריז כי הוא שוב "בסדר עם יהודים". בפוסט באינסטגרם שפרסם בסוף השבוע, הזמר האנטישמי והמעורער בנפשו שיתף פוסטר פרסומי עבור "21 Jump Street", קומדיית פשע משנת 2012 שבה יש שחקן היהודי.

"הצפייה בג'ונה היל ברחוב ג'אמפ 21 גרמה לי לחבב שוב יהודים", כתב "אף אחד לא צריך לכעוס על אדם אחד או שניים ולהפוך את זה לשנאה כלפי מיליוני אנשים חפים מפשע".

הפוסט הנוכחי היה הראשון של הזמר האנטישמי ברשתות החברתיות השנה, לאחר שהחשבונות שלו נחסמו בגלל פוסטים אנטישמיים, כולל הופעה בפודקאסט של איש הימין הקיצוני אלכס ג'ונס, בו שיבח את אדולף היטלר ותיאר את עצמו כנאצי.

הריאיון זכה לגינויים נרחבים, והגיע מספר שבועות לאחר שהוא ומכחיש שואה סעדו ארוחת צהריים עם נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ באתר הנופש בפלורידה. קניה הפסיד חוזים עם חברת אדידס ועם עוד חברות בגלל התבטאויותיו האנטישמיות.

הליגה נגד השמצה דיווחה לאחרונה על עשרות תקריות אנטישמיות הקשורות לזמר האנטישמי בארה"ב מאז שהחל לאיים ולהסית נגד יהודים, כולל מקרים של תקיפה ודברי שטנה.

 

קניה ווסט אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד